مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:

زیر ساخت لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیکی در خوزستان فراهم است

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آذر 1400 | 23:45 ب.ظ
زیر ساخت لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیکی در خوزستان فراهم است مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: مقدمات طرح ملی صدور نسخه الکترونیکی در این استان که قرار است اول دی ماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآید فراهم شده تا گام نهایی برای حذف نسخه کاغذی برداشته شود.

 

زیر ساخت لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیکی در خوزستان فراهم است

 دکتر علی ولی منش روز دوشنبه در دیدار با رییسان بیمارستان های اهواز با اشاره به اینکه اجرای طرح صدور نسخه الکترونیکی بیمه شدگان تامین اجتماعی در اول دی ماه امسال الزامی است از مدیران بیمارستان ها و موسسه های درمانی خواست در اجرای بهتر این طرح و جلب رضایت مندی مردم برنامه ریزی کنند.
بر اساس برنامه اعلام شده طرح صدور نسخه الکترونیکی و حذف کامل کاغذ از اول دی امسال برای بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیمه سلامت اجرایی می شود و هیچ کدام از مراکز درمانی مجاز به صدور نسخه کاغذی نیستند.
بر اساس طرح کشوری الزام ثبت وپذیرش نسخه الکترونیکی بیمه شدگان تامین اجتماعی ، صدور نسخه کاغذی تحت هرعنوانی ممنوع خواهد بود و داروخانه ها و مراکز خدمات پزشکی و بهداشتی مجاز نیستند نسخه کاغذی را قبول کرده یا ترتیب اثر دهند.
ولی منش افزود:مقدمات این طرح از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از سال گذشته با برگزاری نشست‌های متعدد مجازی و آموزشی در ارتباط با طرح نسخه الکترونیکی انجام شده است.
در این نشست درخصوص شروع اجرای طرح ثبت و پذیرش نسخه الکترونیکی بیمه شدگان تامین اجتماعی همفکری، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
 همچنین مدیر درمان تامین اجتماعی روز دوشنبه در نشستی با  رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر حمایت از طرح نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی تاکید کرد.
ولی منش ضمن معرفی طرح نسخه الکترونیکی و آثار مثبت این طرح گزارشی از اجرای مرحله مقدماتی آن ارائه کرد و در ادامه  با اشاره به اینکه طرح الزام ثبت و پذیرش نسخه الکترونیکی بیمه شدگان تامین اجتماعی از اول دی ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود خواستار همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها ، نهادها وسازمان های مرتبط برای اجرای موفق این طرح شد.
نجاتی در این دیدار با استقبال از طرح صدور نسخه الکترونیکی بر حمایت و همکاری استانداری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در اجرای طرح ثبت و پذیرش نسخه الکترونیکی تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار