فرصت سرمایه گذاری در صنعت خرما در استان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 آذر 1400 | 12:11 ب.ظ
فرصت سرمایه گذاری در صنعت خرما در استان خوزستان امیرحسین نظری اظهار کرد : طرح های زیادی در صنعت خرما می توان داشت تا با هدف اشتغالزایی در این بخش برسیم . وی گفت : فرصت های بسیاری در حوزه خرما و فرآوری صنعت خرما در استان وجود دارد: همچنین با توجه به این که سطح زیر کشت ۴۱ هزار هکتار در استان می […]

امیرحسین نظری اظهار کرد : طرح های زیادی در صنعت خرما می توان داشت تا با هدف اشتغالزایی در این بخش برسیم .

وی گفت : فرصت های بسیاری در حوزه خرما و فرآوری صنعت خرما در استان وجود دارد: همچنین با توجه به این که سطح زیر کشت ۴۱ هزار هکتار در استان می باشد، تولید خرما استان به ۲۳۰ هزار تن می رسد.

رئیس سازمان صمت خوزستان گفت : از نظر تولید و سطح زیر کشت خرما استان خوزستان رتبه دوم را ودر خصوص صادرات خرما استان خوزستان رتبه اول در کشور را دارا می باشد که این رتبه برای استان بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: از نظر تولیدی استان خوزستان دارای برندهای جهانی مانند استعمران، کبکاب، بریم،دیری و … دارد که با توجه به تنوع و تعدد خرما خوزستان از نظر تولید پاسخگوی هر ذائقه ای است و با توجه به مشتریان آن در دنیا، بازاریابی و بازار شناسی نیازهای مشتریان را در دنیا برآورده نموده که البته لازم است در این زمینه به مسئله بسته بندی مناسب و حفظ بهداشت در این محصول توجه کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار