تشدید مراقبت‌های مرزی در خوزستان با ورود اُمیکرون به کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 11:06 ق.ظ
تشدید مراقبت‌های مرزی در خوزستان با ورود اُمیکرون به کشور فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشدید نظارت‌ها در مرزهای زمینی و دریایی استان در پی ورود اُمیکرون به کشور خبر داد. ولی‌الله حیاتی با اشاره به ورود اُمیکرون به ایران اظهار کرد: حسب  مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید استاندار خوزستان، تشدید مراقبت‌ها در مرزهای زمینی و […]

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشدید نظارت‌ها در مرزهای زمینی و دریایی استان در پی ورود اُمیکرون به کشور خبر داد.

ولی‌الله حیاتی با اشاره به ورود اُمیکرون به ایران اظهار کرد: حسب  مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید استاندار خوزستان، تشدید مراقبت‌ها در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان در دستور کار قرار گرفته است. در حال حاضر علاوه بر نظارت اکیپ‌ها در مرزها، مراکز قرنطینه در مرزهای دریایی و زمینی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنان ملاک تردد در مرزها، دریافت دو دوز واکسن و ارائه تست PCR منفی مربوط به ۹۶ ساعت قبل است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: در مرزهای دریایی نیز از ۴۰ مایلی بندرگاه‌ها، اکیپ‌های غربالگری برای انجام تست در کشتی‌ها اقدام می‌کنند و هیچکدام از خدمه کشتی‌های خارجی نیز حق خروج از کشتی هنگام بارگیری را ندارد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در مرزهای شلمچه و چذابه نیز آزمایشگاه‌ها مستقر هستند و مراقبت‌های سندرمیک انجام می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار