تشریح برنامه واحد‌های سیار واکسیناسیون در غرب اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 دی 1400 | 10:53 ق.ظ
تشریح برنامه واحد‌های سیار واکسیناسیون در غرب اهواز رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز برنامه فعالیت واحد‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مناطق تحت پوشش را تشریح کرد.

مهران احمدی بلوطکی در تشریح برنامه استقرار واحد‌های سیار واکسیناسیون کووید-١٩ طی امروز، یکشنبه ۵ دی ماه گفت: واحد سیار شماره یک از ساعت ۸ الی ۱۳ در منطقه گلدشت مستقر بوده و آماده پذیرش شهروندان و تزریق واکسن کرونا است.تشریح برنامه واحد‌های سیار واکسیناسیون در غرب اهواز

وی با بیان اینکه واحد سیار شماره ۲، از ساعت ۸ الی ۱۹ در محل نمایشگاه بین المللی واقع در کیانپارس فعال است، افزود: در این واحد‌ها امکان تزریق دز اول، دوم و همچنین سوم واکسن از نوع سینوفارم و برکت وجود دارد.

احمدی بلوطکی اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه جدید امیکرون و شناسایی چندین مورد در کشور، از شهروندان خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن کووید-۱۹ و یا تکمیل مراحل واکسیناسیون، در مدیریت این بیماری ما را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: استقرار ۲ واحد سیار واکسیناسیون در غرب اهواز

به گفته رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز؛ افرادی که مرحله اول و دوم واکسن خود را از نوع سینوفارم، برکت و بهارات تزریق کرده اند، ۳ ماه پس از دز دوم و کسانیکه آسترازنکا و اسپوتنیک دریافت کردند، ۶ ماه بعد باید مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار