تبدیل چالش‌ها به فرصت رشد و توسعه در صنعت نیشکر

تاریخ انتشار: شنبه 11 دی 1400 | 08:31 ق.ظ
تبدیل چالش‌ها به فرصت رشد و توسعه در صنعت نیشکر دکتر حسین موذن در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تولید نیشکر و استحصال شکر، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه نیشکر و صنایع جانبی را از دیگر وظایف جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران برشمرد.

دبیر جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران گفت: این انجمن با هماهنگی بین نیروهای متخصص با دید علمی و تحقیقی چالش‌ها را به فرصتی برای رشد و بالندگی در صنعت نیشکر تبدیل کرده است. 

دکتر حسین موذن در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تولید نیشکر و استحصال شکر، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه نیشکر و صنایع جانبی را از دیگر وظایف جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران برشمرد.

این انجمن فعالیت خود را ۱۵ سال پیش زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسته بندی کشاورزی آغاز کرد و در حال حاضر بیش از هزار عضو حقیقی دارد. 

وی جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر را گامی مهم در راستای فعالیت‌های علمی در صنعت نیشکر دانست و بر حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و اختراعات در بخش کشاورزی و صنعت تاکید کرد. 

موذن در پایان گفت: نتیجه کلیه مقالات علمی و فعالیت‌های تحقیقاتی در کنار سمینارهای ملی و بین‌المللی در قالب همایش در اختیار همکاران قرار می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار