در جلسه مشترک روابط عمومی های شهرداری اهواز و آبفای استان مطرح شد: تشکیل کمیته مشترک اطلاع رسانی شهرداری اهواز و آبفای استان

تاریخ انتشار: شنبه 11 دی 1400 | 18:31 ب.ظ
در جلسه مشترک روابط عمومی های شهرداری اهواز و آبفای استان مطرح شد: تشکیل کمیته مشترک اطلاع رسانی شهرداری اهواز و آبفای استان جلسه مشترک اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران ارتباطات مناطق، مدیر روابط عمومی آبفای خوزستان و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر برگزار شد. برپایه این گزارش این جلسه مشترک با هدف پیگیری مسئله جمع آوری آبهای سطحی ناشی از بارندگی های چندروز گذشته و بررسی عملکرد شهرداری اهواز و […]

جلسه مشترک اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران ارتباطات مناطق، مدیر روابط عمومی آبفای خوزستان و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر برگزار شد.

برپایه این گزارش این جلسه مشترک با هدف پیگیری مسئله جمع آوری آبهای سطحی ناشی از بارندگی های چندروز گذشته و بررسی عملکرد شهرداری اهواز و آبفای استان در خصوص آبهای سطحی نسبت به سال گذشته برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با دکر این نکته که پروژه دفع فاضلاب اهواز یک طرح جامع است که ممکن است چندسال به طول بینجامد، گفت: وظیفه ما بعنوان روابط عمومی اطلاع رسانی شفاف در این زمینه است.

وی با اشاره به آبگرفتگی اکثر نقاط شهر در بارندگی سال ۹۸ گفت: خوشبختانه امسال با تمهیدات و اقدامات انجام شده آبگرفتگی های آنچنانی در سطح شهر به استثنای برخی محلات نداشتیم.

امیر آهن جان همچنین عنوان کرد: در برخی نقاط واقعا دچار مشکل هستیم اما در مسیر اجرای پروژه ها در جهت رفع آنها اقدام می کنیم.

وی از مدیران ارتباطات مناطق خواست: کلیه فعالیت‌های انجام شده از سوی شهرداری های مناطق در خصوص آبگرفتگی ها را انعکاس دهند تا مردم در جریان اقدامات انجام شده از سوی شهرداری اهواز قرار گیرند.

این مقام مسئول در خصوص اطلاع رسانی اقدامات شهرداری به مردم خطاب به مدیران روابط عمومی مناطق افزود: از هرگونه ابزاری اعم از فضای مجازی، رسانه ها و سایر راههای ارتباطی از جمله مصاحبه با مدیر منطقه، ساخت کلیپ و یا فضاسازی جهت انعکاس فعالیت‌ها در مناطق استفاده کنید.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با یادآوری این مسئله که مشکلات در سطح شهر اهواز کم نیست، عنوان کرد: با این وجود نسبت به سال گذشته اقدامات خوبی در جهت رفع مشکل آبهای سطحی توسط شهرداری اهواز صورت گرفته است.

وی گفت: روابط عمومی ها باید به جایگاه حقیقی خود در سازمان دست یابند و این مسئله فقط با همت کارشناسان ارتباطات و مدیران ارتباطات امکان‌پذیر است.

آهن جان بر ارتباط بیشتر روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها در روزهای بحران کنار مدیران مناطق باشند تا هرچه بیشتر و بهتر کارهای انجام شده را انعکاس دهند و در فضای مجازی نیز فعالیت‌های شهرداری را با تولید محتوا منتشر کرده و اطلاع رسانی کنند.

در ادامه رسول صالحی مدیر روابط عمومی آبفای استان ضمن اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه گفت: این جلسه باب تعامل و اطلاع رسانی بیشتری را در حوزه اطلاع رسانی بین دو دستگاه متولی جمع آوری آبهای سطحی در استان باز می کند.

صالحی افزود: در گذشته متاسفانه دوران فرافکنی بود و هریک از دو دستگاه شهرداری و آبفا مسئله آبهای سطحی را به دیگری واگذار می کرد ولی خوشبختانه اکنون و در چند ماه اخیر باب تعامل و همکاری بین شهرداری و آبفا باز شده و از دو طرف پیگیری‌های خوبی در حال انجام است که شهرداری و آبفا در کنار هم همکاری کنند و با پذیرش مسئولیت کار خود، مشکلات را به حداقل برسانند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در ۱۴۶ جبهه کاری در سطح شهر با مشارکت شهرداری و آبفا در حال اجرای پروژه فاضلاب هستیم که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است.

مدیر روابط عمومی آبفا همچنین به توسعه ۲۶ نقطه دفع فاضلاب و تقویت آنها در شهر اشاره کرد و ادامه داد: تصفیه خانه شرق اهواز نیز در حال حاضر فعال است و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه‌ها جهت خدمات رسانی به مردم است.

صالحی افزود: اگر رودخانه کارون به خوبی محافظت شود و ورودی فاضلاب شهر به آن کنترل گردد، بستر بسیار مناسبی جهت جذب سرمایه گذار به شهر توسط شهرداری خواهد بود که این امر ایجاد بستر اشتغال و در نتیجه توسعه رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

وی انجام تبلیغات مشترک، هماهنگ و هدفمند و اطلاع رسانی گسترده میان شهرداری و آبفا را امری ضروری دانست و تصریح کرد: این اطلاع رسانی های دقیق و گسترده است که باعث آرامش افکار عمومی در سطح جامعه و به حداقل رساندن مشکلات در س،ح شهر می شود.

در ادامه جلسه مقرر شد کمیته مشترک روابط عمومی شهرداری، آبفای استان و شورای شهر در جهت سرعت عمل و هماهنگی در اطلاع رسانی میان دستگاههای یادشده ایجاد شود.

گفتنی است در پایان مدیران ارتباطات مناطق مشکلات منطقه را در خصوص آبهای سطحی یادآور شده و مدیر روابط عمومی آبفای استان پاسخگوی آنان بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار