حل مشکلات مردم با کار جهادی ثمره مکتب شهید سلیمانی است

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 دی 1400 | 08:30 ق.ظ
حل مشکلات مردم با کار جهادی ثمره مکتب شهید سلیمانی است فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان شهید سلیمانی را اسوه فداکاری و ایثار در راه اسلام و وطن دانست و گفت: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم با کار جهادی ثمره مکتب این شهید است.

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مسجد ولایت شرکت توسعه نیشکر برگزار شد.

در این مراسم که شامگاه شنبه (۱۱ دی ماه) با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشارکت پرشور مردم برگزار شد، با ذکر یاد و خاطره مجاهدت‌های سردار شهید اسلام، از سال‌ها مجاهدت و ایثار سردار حسن شاهوارپور در راه اسلام و خدمت به مردم قدردانی شد.

شهید سلیمانی اسوه فداکاری و ایثار است

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان شهید سلیمانی را اسوه فداکاری و ایثار در راه اسلام و وطن دانست و گفت: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم با کار جهادی ثمره مکتب این شهید است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه حاج قاسم همه وجودش را برای خدمت به مردم می‌دانست، تصریح کرد: این سردار رشید اسلام در کمک‌رسانی به مردم سیل زده خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و با حضور در روستاها، جهادی و شبانه‌روزی مانند یک پدر جانفشانی کرد.

وی افزود: در برخورد با مردم نهایت از خودگذشتگی و ایثار داشت و همه تلاش خود را به کار می‌بست تا گرهی از مشکلات مردم گشوده شود.

ولایتمداری و سربازی ولایت افتخار شهید سلیمانی بود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان سردار سلیمانی را مولود تفکر علوی و فاطمی دانست و اظهار داشت: ولایتمداری و سربازی ولایت فردی چون سردار قاسم سلیمانی را پرورش داد که سران کفر را درمانده کرد.

سردار شاهوارپور در بخش دیگری از سخنان خود به دفاع مقدس و رشادت فرزندان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه که از دوران دفاع مقدس برای همیشه ماندگار شده بُعد معنوی آن است که تنها خاص رزمندگان ایران است و این ویژگی باعث شد شهدا به یک الگو و نماد تبدیل شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان خط انقلاب اسلامی را خط فاطمی برشمرد و تصریح کرد: خط انقلاب، خطی است که حضرت فاطمه (س) با جانفشانی و خون‌دل آن را معرفی کرد تا به تاریخ بپیوندد. این خط، مسیر نورانی حقیقت است.

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

سردار شاهوارپور انقلاب اسلامی را خارج چشم دشمنان قسم خورده انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون همیشه خار چشم دشمنان اسلام و امید آزادی‌خواهان و خط مقاومت بوده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در منطقه سال‌های سال جا خوش کرده بود اما انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آن‌ها را درهم فروریخت و ملت ایران با تکیه بر ایمان و مولفه بسیار مهم ولایت فقیه این مسیر را آغاز کرد.

گسترش تفکر ناب انقلاب در خارج از مرزها

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان به یکی از اقدامات مهم سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: از جمله اقدامات مهم سردار رشید اسلام گسترش تفکر ناب انقلاب در خارج از مرزها بود که این فعالیت با دفاع از حرم در سوریه پیوند خورد.

سردار شاهوارپور زنده شدن روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه را از دیگر دستاوردهای مهم شهید حاج قاسم برشمرد و تاکید کرد که جامعه در مقطعی از تفکر ناب ایثار و شهادت طلبی دور شده بود اما بحث دفاع از حرم بار دیگر موجب شد روحیه ایثار در جامعه متبلور شود و این روحیه سبب عقب‌نشینی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در پایان به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: دولتی که در راس کار است دغدغه حل مشکلات مردم را دارد و حل مشکلات مردم بویژه در حوزه معیشت و بیکاری با کار جهادی شدنی است.

در پایان این مراسم، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از نمایشگاه کتاب مسجد ولایت توسعه نیشکر بازدید کرد. اجرای سروده‌های انقلابی و مدیحه سرایی به مناسبت ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار