پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 دی 1400 | 08:39 ق.ظ
پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:   بسم ربّ شهدا و الصّدیقین   مقام معظم رهبری مدظله العالی در تعریف بصیرت می فرماید: «بصیرت سیاسی» یعنی بفهمیم که چه کسی دارد ما را به کجا می‌برد. […]
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم ربّ شهدا و الصّدیقین
 
مقام معظم رهبری مدظله العالی در تعریف بصیرت می فرماید: «بصیرت سیاسی» یعنی بفهمیم که چه کسی دارد ما را به کجا می‌برد. آیا به سمت اهداف اسلامی داریم حرکت می‌کنیم؟ یا آن‌چنان‌ که دشمن مایل است، به سمت بی‌مبالاتی بیشتر حرکت می‌کنیم؟
 
خواص بابصیرتی همچون سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نور معرفت، بصیرت، استقامت و جهاد، نه تنها فضای کشور بلکه سراسر عالم را نورافشانی کردند و امروز مکتب سلیمانی الگویی برای همه مسلمانان و آزادمردان جهان گشته است.
 
حاج قاسم می‌گفت کل ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند، همه حرم‌ها آسیب خواهند دید. حاج قاسم در دوران حیات و بعد از شهادتش عامل وحدت بود.
وی با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه، نقشه های شوم دشمنان اسلام را برهم زد. وی با تلاش و پشتکار وصف ناپذیر، سعی در کوتاه کردن دست مستکبران و امن نمودن منطقه برای ساکنان داشت.
 
دشمنان اسلام و انقلاب آنقدر از وجود او در هراس بودند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین و رودررو، بلکه با حمله هوایی گل وجود او را پرپر کردند.
 
 تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و دشمن باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد. 
 
اینجانب با ابراز تاسف از فقدان چنین شخصیت ارزنده‌ای که بر دل‌های مردم آزاد اندیش جهان  فرمانروایی می نمود، این ضایعه اسفناک را به محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، تمامی مسلمانان جهان، مردم شهید پرور ایران و خانواده بزرگ فولاد خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. 
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار