جام قهرمانی به نیشکر دهخدا رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 دی 1400 | 09:46 ق.ظ
جام قهرمانی به نیشکر دهخدا رسید این مسابقات ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مهرماه سال جاری با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شد و امروز یکشنبه (۱۲ دی ماه) با برگزاری فینال به پایان رسید و از برگزیدگان تقدیر شد.

تیم فوتسال کشت و صنعت دهخدا فاتح جام سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر شد و نیشکر سلمان فارسی نیز به مقام نایب قهرمانی رسید.

این مسابقات ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مهرماه سال جاری با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شد و امروز یکشنبه (۱۲ دی ماه) با برگزاری فینال به پایان رسید و از برگزیدگان تقدیر شد.

در مراسم اهدای مدال قهرمانی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل شرکتهای سدادفام نیشکر و خمیرمایه و الکل رازی، مدیران‌عامل کشت و صنعت‌های دهخدا، دعبل خزاعی و سلمان فارسی و موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر حضور پیدا کردند و از تیم‌های برگزیده تقدیر نمودند.

بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، غفاری رئیس هیات ورزش کارگری خوزستان و رضا باقری رئیس هیات ورزش همگانی استان از مهمانان ویژه مسابقه فینال سومین دوره لیگ نیشکر بودند.

فینال سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر بین تیم‌های دعبل خزاعی و دهخدا برگزار شد و در نهایت، تیم فوتسال دهخدا با تک گل مهاجم این تیم، جام قهرمانی را از آن خود کرد.

در این دوره از مسابقات، تیم نیشکر دعبل خزاعی به مقام سوم دست یافت و محمد حسین شیخانی از نیشکر فارابی نیز با ۲۲ گل زده به عنوان آقای گل شناخته شد.

جام اخلاق لیگ نیشکر به شرکت راصد صنعت توسعه تعلق گرفت و کاپ تیم توسعه یافته به شرکت آبان بسپار توسعه و کاپ تیم سخت‌کوش نیز به موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار