نماینده اهواز: آبگرفتگی قصه پرغصه استان‌های جنوبی است

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 دی 1400 | 11:59 ق.ظ
نماینده اهواز: آبگرفتگی قصه پرغصه استان‌های جنوبی است نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به استان‌های جنوبی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شد. مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی مبدع مکتب سلیمانی بود و نشان داد که چطور می‌توان با […]

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به استان‌های جنوبی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شد.

مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی مبدع مکتب سلیمانی بود و نشان داد که چطور می‌توان با مردم همراه و مهربان بود. با وجود اینکه دو سال از شهادت ایشان می‌گذرد همچنان داغ سردار دل‌ها تازه است و این امر نشان می‌دهد هر کس که در کنار آرمان‌های واقعی انقلاب و نظام باشد مردم او را دوست خواهند داشت. همچنین سالروز درگذشت علامه مصباح یزدی را نیز تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث آبگرفتگی قصه پرغصه استان‌های جنوبی است. خوزستان، بوشهر، بندرعباس و سیستان و بلوچستان همواره با این مشکل روبرو بوده و انتظار می‌رود در دولت آقای رئیسی اقدامات عاجلی در بودجه سال ۱۴۰۱ صورت گیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه سال آتی باید به نحوی باشد که به اقشار آسیب‌پذیر،‌ مستضعفان و بازنشستگان فشار بیشتری وارد نکند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار