عملکرد مناسب شرکت توزیع برق خوزستان در برق رسانی به اندیکا از نگاه مسئولان ملی و استانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 دی 1400 | 09:03 ق.ظ
عملکرد مناسب شرکت توزیع برق خوزستان در برق رسانی به اندیکا از نگاه مسئولان ملی و استانی معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا گفت: اقدام های مناسبی در بخش برق رسانی به روستاها انجام شده است و به زودی ۱۰ روستای این منطقه به شبکه برق متصل می‌شود. در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از مناطق زلزله […]
معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا گفت: اقدام های مناسبی در بخش برق رسانی به روستاها انجام شده است و به زودی ۱۰ روستای این منطقه به شبکه برق متصل می‌شود.

در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا، از پروژه‌های برق رسانی به روستاهای محروم اندیکا نیز بازدید به عمل آمد و پنل های خورشیدی به روستاییان و عشایر مناطق زلزله زده اهدا شد.

معاون اجرایی رییس جمهور در این بازدید اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی در دست احداث برای خانوارهای آسیب دیده از زلزله به مرحله اسکلت بندی رسیده، که در بخش برق رسانی به روستاها اقدام های مناسبی انجام شده است و به زودی ۱۰ روستای این منطقه به شبکه برق متصل می‌شود.

همچنین دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح برق رسانی به ۱۰ روستای اندیکا به اتمام رسیده، گفت: با بهره برداری از این طرح ها در آینده نزدیک، عشایر منطقه پس از چند دهه انتظار، صاحب برق می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار