دستور ویژه مدیر عامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور در خصوص وصول مطالبات و قراردادهای تامین آب

تاریخ انتشار: یکشنبه 19 دی 1400 | 09:21 ق.ظ
دستور ویژه مدیر عامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور در خصوص وصول مطالبات و قراردادهای تامین آب مدیر امور بهره‌برداری حوزه مرکزی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از تاکید مدیرعامل شرکت بر وصول مطالبات و تسریع در انعقاد قرارداد کشت‌های تابستانه و پاییزه سال جاری خبر داد.

“محمد عرب” با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مبنی بر وصول مطالبات و تسریع در انعقاد قرارداد‌های تامین آب گفت: طی هماهنگی انجام شده، کمیته وصول مطالبات در این دفتر و با حضور همه‌ی اعضاء تشکیل جلسه داد.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیته با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی شهریورماه ۱۴۰۰ تاکنون، نظرات خود در‌ این خصوص را مطرح نمودند. 

مدیر امور بهره‌برداری حوزه مرکزی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور بیان کرد: در این جلسه، مقرر شد مهلت انعقاد قراداد تامین آب و وصول مطالبات تابستانه ۱۴۰۰ حداکثر تا پایان هفته آینده جمع بندی شده و هم زمان قراردادهای فصل پاییزه و زمستانه سال جاری نیز برابر با بخشنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان آب و برق خوزستان منعقد شوند. همچنین “عقیل سجادی” نماینده دفتر حقوقی به عنوان دبیر جلسه کمیته وصول مطالبات حوزه مرکزی انتخاب و معرفی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار