تغییرات قیمتی شکر از ابتدای امسال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 08:44 ق.ظ
تغییرات قیمتی شکر از ابتدای امسال دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت شکر صنف و صنعت از ۶۶۵۰ تومان در فروردین ماه امسال به ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان در دی ماه رسیده است. قاسمعلی حسنی، با بیان اینکه قیمت شکر در فروردین ماه برای صنف‌ و صنعت ۶۶۵۰ تومان و برای مصرف کننده ۸۷۰۰ تومان بود، گفت: در شهریورماه […]

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت شکر صنف و صنعت از ۶۶۵۰ تومان در فروردین ماه امسال به ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان در دی ماه رسیده است.

قاسمعلی حسنی، با بیان اینکه قیمت شکر در فروردین ماه برای صنف‌ و صنعت ۶۶۵۰ تومان و برای مصرف کننده ۸۷۰۰ تومان بود، گفت: در شهریورماه نیز قیمت شکر صنف و صنعت به ۱۱ هزارو۵۰۰ تومان  و برای مصرف کننده به ۱۵ هزارتومان رسید. 

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا شهریورماه سال جاری قیمت شکر ۹۰ درصد افزایش داشت. البته از شهریور ماه تا کنون نیز چندین بار قیمت شکر دستخوش تغییرات شده است.

دبیراتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: با حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده شکر مجدد گران شده است؛ به طوری که در حال حاضر قیمت شکر صنف و صنعت به ۱۳هزارو۳۰۰ تومان رسیده، یعنی نسبت به فروردین ماه ۲ برابر شده است.

آخرین قیمت عمده فروشی برنج

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به قیمت برنج نیز اشاره کرد و گفت: پنج نوع برنج در بازار وجود دارد. یک نوع برنج تایلندی که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران توزیع می‌شود و قیمت آن کیلویی ۱۱ هزار تومان است. یک نوع برنج هندی نیز توسط شرکت بازرگانی دولتی با قیمت هر کیلو ۱۸ هزارتومان به صورت عمده توزیع می شود. همچنین هر کیلو برنج پاکستانی نیز به صورت عمده ۲۳ تا ۲۵ هزار تومان، هر کیلو برنج هندی ۲۳ تا ۲۸هزار و۲۰۰ تومان و برنج ایرانی نیز ۳۷ تا ۶۷ هزار تومان قیمت دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار