لزوم اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو در شرکت های تابعه و وابسته

تاریخ انتشار: شنبه 25 دی 1400 | 09:47 ق.ظ
لزوم اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو در شرکت های تابعه و وابسته نشست بررسی امور ایثارگران وزارت نیرو با مدیران صنعت آب و برق خوزستان در محل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

بررسی روند اجرایی طرح تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان و فرزندان ایثارگر  مورد بحث این نشست بود. چالشها و موانع از سوی مدیران منابع انسانی ومشاور ایثارگران  صنعت آب و برق مطرح شد که از آن جمله می توان به پرداخت حق بیمه ایثارگران، رانندگان استیجاری،زمان اجرای دقیق احکام کارگزینی، شرکت های اقماری آب و برق، همسان سازی و دستورالعمل‌ها در کلیه شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو اشاره کرد.

رفع موانع سازمانی و بهبود وضعیت اشتغال ایثارگران وزارت نیرو وظیفه ماست

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این نشست گفت: تلاشگران صنعت آب و برق خوزستان، الگویی ارزشمند در وزارت نیرو هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف مهندسی و پشتیبانی در هشت سال دفاع مقدس ایفا نمودند.
سید یعقوب محمد مرادی افزود: ایثار و جهاد این تلاشگران همچنان جاری است و با ایثار و تعهد کارکنان وزارت نیرو، شاهد خدمات رسانی مستمر و پایدار به مردم ایران اسلامی هستیم.
محمد مرادی اظهار کرد: رفع موانع سازمانی و بهبود وضعیت اشتغال ایثارگران وزارت نیرو، وظیفه اخلاقی، دینی و سازمانی ماست و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه استان خوزستان خط مقدم دفاع مقدس بوده، اضافه کرد: بر این اساس مجموعه صنعت آب و برق خوزستان به دلیل ماهیت فعالیت و خدماتی که ارائه می دهند، بیش از سایر شرکت‌ها و سازمان‌های زیر”مجموعه وزارت نیرو درگیر پشتیبانی و خدمات رسانی به جبهه های دفاع مقدس بودند.
محمدمرادی در ادامه عنوان کرد: روند اجرای طرح تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران در صنعت آب و برق خوزستان نسبت به سایر شرکت‌های وزارت نیرو مطلوب‌تر و پیشرو است.

ضرورت ایجاد کارگروه‌های تخصصی استانی

همچنین وهابی؛ مشاور ایثارگران شرکت توانیر دراین نشست گفت: ایجاد کارگروه‌های تخصصی استانی جهت اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را ضروری دانست و بر تداوم فرهنگ ایثار در استان و اهمیت جایگاه صنعت آب و برق خوزستان در خدمات رسانی به راهیان نور، اربعین و عتبات عالیات تاکید کرد.
وی تاکید کرد: چارت سازمانی جدید برای فرزندان ایثارگرانی که فاقد چارت سازمانی هستند، ایجاد شود. همچنین اجرای دقیق و دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو در همه شرکت‌های تابعه و وابسته الزامی است.

مشاور شرکت توانیر در امور ایثارگران در پایان بر لزوم اجرای برنامه های حمایتی از خانواده شهدا وایثارگران در همه شرکت‌های تابعه و وابسته دروزارت نیرو تاکید کرد.

در ادامه مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ و تقدیر از اهتمام وزیر نیرو در اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران؛ به نقش حیاتی صنعت آب و برق خوزستان در پشتیبانی از خطوط مقدم دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و جهاد همچنان در خوزستان تداوم دارد.
علی سلیمانی ضمن اظهار امیدواری از رفع موانع روند تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: جهت اجرای این طرح، بودجه مورد نیاز باید هرچه سریعتر تعیین شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار