تاکید بر شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 دی 1400 | 09:26 ق.ظ
تاکید بر شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در خوزستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری در استان ، در تمامی بخش های کشاورزی ، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، در تمامی شهرستان های استان ، فراخوان زده شود. رییس سازمان در دوازدهمین جلسه کارگروه فنی و تخصصی سرمایه گذاری بخش کشاورزی گفت: […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری در استان ، در تمامی بخش های کشاورزی ، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، در تمامی شهرستان های استان ، فراخوان زده شود.

رییس سازمان در دوازدهمین جلسه کارگروه فنی و تخصصی سرمایه گذاری بخش کشاورزی گفت: این کارگروه باید پروژه های کلان و زنجیره ای را توسعه دهد همچنین اشتغال های مستقیم و صنایع فراوری و تبدیلی محصولات کشاورزی را در بر گیرد و به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی فراوان داشته باشد.
خدا رحم امیری زاده اظهار داشت :این اقدام باعث می شود جایگاه محصولات کشاورزی استان ارتقا پیدا کند.

وی تصریح نمود: ظرفیت های بی شماری در استان خوزستان وجود دارد.که باید فرصت هایی در اختیار سرمایه گذاران در این بخش قرار داد تا بیش از پیش به رشد و توسعه کشاورزی استان کمک کنیم ، تا مردم بهره کافی را ببرند.

امیری زاده اضافه کرد: ظرفیت های سرمایه گذاری در استان خوزستان ، در تمامی بخش های کشاورزی ، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، در تمامی شهرستان های استان ، فراخوان زده شود.

وی در پایان تصریح نمود :هر شهرستانی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که باید شناسایی و معرفی شوند تا سرمایه گذاران از قابلیت های این شهرستان ها آشنایی کامل را بدست آورند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار