۵۰۰۰ بسته کمک آموزشی در شهرهای همجوار تاسیسات شرکت نفت و گاز آغاجاری توزیع شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 دی 1400 | 10:03 ق.ظ
۵۰۰۰ بسته کمک آموزشی در شهرهای همجوار تاسیسات شرکت نفت و گاز آغاجاری توزیع شد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی۵۰۰۰ بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان شهرهای همجوار تاسیسات اهدا کرد.  توزیع این بسته‌های طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت، امام جمعه و فرماندار شهرستان امیدیه و روسای ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی شهرهای همجوار تاسیسات انجام شد. […]

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی۵۰۰۰ بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان شهرهای همجوار تاسیسات اهدا کرد.

 توزیع این بسته‌های طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت، امام جمعه و فرماندار شهرستان امیدیه و روسای ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی شهرهای همجوار تاسیسات انجام شد.

در این مراسم مهندس پژمان قضائی پور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: علیرغم محدودیت‌های موجود با استفاده از منابع، امکانات و توان داخلی شرکت، خدمات قابل توجهی به مناطق همجوار تاسیسات ارائه شده است.

 وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت و بهره‌گیری از توان شرکت ملی نفت ایران در حوزه مدیریت نظارت بر طرح های عمران مناطق نفتخیز، رضایت جوامع محلی بیش از گذشته محقق شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسینی‌منش امام جمعه شهرستان امیدیه با قدردانی از ایفای نقش شرکت آغاجاری در کمک به مناطق کم برخوردار افزود: امیدواریم فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیش از گذشته تقویت گردد.

مهندس رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه نیز در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در اختصاص بسته‌های کمک آموزشی به مناطق کم برخوردار قدردانی کرد و گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری همیشه در کنار مدیریت شهری بوده و هر کجا نیاز به حضور این شرکت بود به خوبی ایفای نقش نموده است.

شایان ذکر است این بسته‌ها با ارزشی بالغ بر ۵ میلیارد ریال، در شهرهای امیدیه، آغاجاری، رامشیر و بهمئی و بخش‌های زیدون(بهبهان) و ابوالفارس(رامهرمز) توزیع شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار