افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴ پروژه برق رسانی در دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 بهمن 1400 | 09:39 ق.ظ
افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴ پروژه برق رسانی در دهه مبارک فجر شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۱۸۴ پروژه را با اعتباری حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می‌کند.

دکتر علی خدری با بیان اینکه ۱۴۳ پروژه قابل بهره برداری،  و ۴۱ پروژه کلنگ زنی می شود، افزود: این پروژه‌ها شامل؛ کاهش تلفات، اصلاح و بهینه سازی برق شهری و روستایی،  _،مسکن مهر_، نیرورسانی،  برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق،  توسعه و اصلاح روشنایی معابر، و فیدر خروجی و قدرت مانور است.

وی در ادامه اظهار داشت: حجم پروژه های اجرا شده شامل؛ ۱۴۳ هزار و ۸۸۵ متر شبکه فشار متوسط،  ۱۷۳ هزار و ۲۵۰ متر شبکه فشار ضعیف،  ۲۸۸ دستگاه ترانسفورماتور،  و ۲ هزار و ۴۶۹ دستگاه چراغ روشنایی است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه آمار پروژه های اجرایی از ابتدای سال جاری تا دهه مبارک فجر را ۶۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: توزیع برق مطمئن و پایدار، با رویکرد اقتصادی و مشتری مداری، گامی در جهت ذخیره منابع برای نسل‌های آینده است که از رسالت‌های اصلی این شرکت محسوب می شود و از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون هم راستا با سایر شرکت های برق کشور مسیر رشد و ترقی خود را سپری کرده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار