بلندقامتان والیبال نیشکر بر سکوی اول خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 بهمن 1400 | 10:28 ق.ظ
بلندقامتان والیبال نیشکر بر سکوی اول خوزستان تیم والیبال نیشکر امیرکبیر با پیروزی بر رقیبان، بر سکوی نخست ایستاد و برای دومین بار فاتح جام قهرمانی والیبال کارگران خوزستان شد.

تیم والیبال نیشکر امیرکبیر با پیروزی بر رقیبان، بر سکوی نخست ایستاد و برای دومین بار فاتح جام قهرمانی والیبال کارگران خوزستان شد.

مسابقات والیبال قهرمانی کارگری استان یادواره شهید سرادر حاج قاسم سلیمانی بعد از وقفه‌ای دو ساله به دلیل شیوع کرونا، با حضور تیم های کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر، برق منطقه‌ای خوزستان، استخر غدیر رامهرمز، پتروشیمی مسجدسلیمان و گروه ملی برگزار شد.

در همین زمینه، رئیس هیات ورزش کارگری خوزستان با ابراز رضایت از کیفیت این مسابقات، گفته است که مسابقه پایانی که با پیروزی نیشکر امیرکبیر همراه شد، جذاب و دیدنی و در حد لیگ کشور بود.

حمید غفاری بیان داشت: در دیدار فینال این رقابت‌ها که روز جمعه ۲۴ دی ماه در اهواز برگزار شد، تیم نیشکر امیرکبیر با غلبه بر برق منطقه‌ای خوزستان به مقام قهرمانی رسید.

در بازی فینال، تیم والیبال نیشکر امیرکبیر توانست با نتیجه ۳ بر ۱ حریف خود را شکست دهد. در دیدار رده بندی نیز تیم پتروشیمی مسجدسلیمان برابر استخر رامهرمز به تساوی رسید و مقام سوم را کسب کرد.

تاکنون ورزشکاران نیشکری و تیم‌های کارگری شرکت‌های هشتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سه سطح استانی، ملی و جهانی توانسته‌اند به رتبه‌های برتر دست یابند که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه این شرکت به ورزش است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار