برداشت محصولات پاییزه از اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 21 اسفند 1400 | 09:51 ق.ظ
برداشت محصولات پاییزه از اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود مدیر جهاد کشاورزی امیدیه با بیان اینکه سطح زیر کشت محصولات پاییزه شهرستان ۲۱ هزار و ۲۰۰ هکتار است، گفت: عملیات برداشت این محصولات از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. سید داود علوی فرد با بیان اینکه کشت محصولات پاییزه از اوایل آبان ماه آغاز شده و در حاضر به پایان رسیده است، اظهار کرد: […]

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه با بیان اینکه سطح زیر کشت محصولات پاییزه شهرستان ۲۱ هزار و ۲۰۰ هکتار است، گفت: عملیات برداشت این محصولات از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

سید داود علوی فرد با بیان اینکه کشت محصولات پاییزه از اوایل آبان ماه آغاز شده و در حاضر به پایان رسیده است، اظهار کرد: سطح زیر کشت محصولات پاییزه در شهرستان ۲۱ هزار و ۲۰۰ هکتار است که شامل ۱۷ هزار هکتار گندم آبی،۴۰۰۰ هکتار گندم دیم و ۲۰۰ هکتار کلزا می‌شود.

وی با بیان اینکه برداشت محصولات پاییزه از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، افزود: علاوه بر این محصولات، ۵۰۰ هکتار صیفی‌جات نیز کاشته شده است که شامل ۴۰۰ هکتار هندوانه و ۱۰۰ هکتار خیار می‌شود.

علوی فرد با اشاره به نبود مشکل در بحث آب برای اراضی کشاورزی، عنوان کرد: خوشبختانه امسال هیچ مشکلی در تامین آب وجود نداشت و آب مورد نیاز برای کاشت این محصولات توسط سازمان آب و برق استان خوزستان تامین می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه با اشاره به اینکه وضعیت کشت پاییزه نسبت به سال گذشته بهتر شده است، افزود: تنها مشکلاتی در شبکه‌های آبیاری وجود دارد، به دلیل اینکه فرسوده هستند و نیاز به تعمیر و مرمت توسط سازمان آب و برق دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار