فولاد خوزستان با برگزاری نمایشگاه بومی سازی از شعار ما می‌توانیم حمایت نمود

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1400 | 08:48 ق.ظ
فولاد خوزستان با برگزاری نمایشگاه بومی سازی از شعار ما می‌توانیم حمایت نمود برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد پویایی، نشاط و شادی را در استان به دنبال دارد. چنین رویدادی قطعا پایگاهی مناسب برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی در حوزه صنعت می‌باشد. سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در بازدید از نمایشگاه بومی سازی صنعت فولاد گفت: شرکت فولاد […]
برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد پویایی، نشاط و شادی را در استان به دنبال دارد. چنین رویدادی قطعا پایگاهی مناسب برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی در حوزه صنعت می‌باشد.
سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در بازدید از نمایشگاه بومی سازی صنعت فولاد گفت: شرکت فولاد خوزستان پایه‌گذار برپایی نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی بود و شعار ما می توانیم را تعبیر نمود. بنده به پاس این خط‌شکنی در حوزه صنعت از  دست اندرکاران این نمایشگاه تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: با نگاه تخصصی به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، یقینا کمبود در حوزه های مرتبط با صنعت فولاد رفع می شود و تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی تقویت خواهند شد. 
 
حاجتی با تقدیر از شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد پویایی، نشاط و شادی را در استان به دنبال دارد. چنین رویدادی قطعا پایگاهی مناسب برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی در حوزه صنعت می‌باشد. 
 
وی در ادامه گفت: مسئولان استانی باید موانع را از سر راه شرکت‌های حمایت کننده از صنعت بومی سازی نظیر فولاد خوزستان بردارند. 
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پایان سخنان خود، از امین ابراهیمی مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری نمایشگاه بومی سازی تقدیر و تشکر نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار