ادامه کاهش دید و کیفیت هوا در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1400 | 11:43 ق.ظ
ادامه کاهش دید و کیفیت هوا در خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه کاهش دید و کیفیت هوا ناشی از ورود توده گرد و خاک از کشور عراق به استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر وقت امروز کاهش دید و کیفیت هوا ناشی از ورود توده گرد و خاک عراقی در بخش‌هایی از استان خوزستان […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه کاهش دید و کیفیت هوا ناشی از ورود توده گرد و خاک از کشور عراق به استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر وقت امروز کاهش دید و کیفیت هوا ناشی از ورود توده گرد و خاک عراقی در بخش‌هایی از استان خوزستان به ویژه مناطق جنوبی، غربی و مرکزی مورد انتظار است.

وی افزود: تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری به تناوب سبب رگبار همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شرقی و شمالی و ارتفاعات زاگرس و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان خواهد شد. شمال خلیج فارس نیز تا اوایل وقت فردا مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و شادگان با ۲۴.۸ و دهدز با ۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغیرات دمای اهواز بین ۱۵.۲ و ۲۴.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار