سامانه مکانیزه ساختار سازمانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب استقرار یافت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اسفند 1400 | 10:27 ق.ظ
سامانه مکانیزه ساختار سازمانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب استقرار یافت رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از استقرار سامانه مکانیزه ساختار سازمانی در این شرکت، برای نخستین بار در وزارت نفت خبر داد. محمدرضا آبیار با بیان این خبر گفت: این سامانه به منظور بهبود ساز و کار تهیه اسناد تغییرات سازمانی و مکانیزه نمودن فرآیند تهیه و صدور اسناد بازنگری […]

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از استقرار سامانه مکانیزه ساختار سازمانی در این شرکت، برای نخستین بار در وزارت نفت خبر داد.

محمدرضا آبیار با بیان این خبر گفت: این سامانه به منظور بهبود ساز و کار تهیه اسناد تغییرات سازمانی و مکانیزه نمودن فرآیند تهیه و صدور اسناد بازنگری و بازآرایی سازمانی تهیه و پیاده‌سازی شد.

وی افزود: همه فعالیت‌های مربوط به طراحی و برنامه‌نویسی نرم افزار این سامانه توسط کارکنان مهندسی ساختار و بهره‌وری و بر اساس نیاز واقعی سازمان انجام شد و پس از اجرای آزمایشی موفقیت آمیز، در مرحله عملیاتی قرار گرفت.

دکتر آبیار بیان داشت: این اقدام داوطلبانه که برای اولین بار در سطح وزارت نفت انجام می‌شود منجر به بهبود فرآیند تصویب‌خواهی اسناد تغییرات سازمانی نظیر سهولت دسترسی به آخرین اطلاعات سمت‌های مصوب جهت استفاده در تغییرات ساختاری، کنترل کیفیت اسناد به‌صورت هوشمندانه، گردش کار مکانیزه، تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز کاربران سیستم، کاهش مصرف کاغذ و ایجاد بستری مناسب جهت افزایش دقت و سرعت تهیه اسناد سازمانی خواهد شد.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: همچنین افزایش قابلیت‌های نرم‌افزار شامل ایجاد فضای تحلیل شغل، مطالعات سازمانی و داشبوردهای مورد نیاز مدیریت کلان سازمان و سایر اطلاعات امور سازمانی اثرگذار در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها، در برنامه آتی توسعه نرم افزار می باشد.

وی در پایان از مدیریت و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که در ایجاد و پشتیبانی بستر لازم برای بانک‌ اطلاعاتی همکاری لازم‌ را با این‌ امور داشته‌اند تشکر و قدردانی نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار