مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز خبر داد: راه اندازی کیوسک های از من بپرس در اهواز جهت راهنمایی میهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: شنبه 28 اسفند 1400 | 11:27 ق.ظ
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز خبر داد: راه اندازی کیوسک های از من بپرس در اهواز جهت راهنمایی میهمانان نوروزی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از راه اندازی کیوسک های از من بپرس در سطح شهر اهواز به مناسبت فرارسیدن عید نوروز خبر داد. وی گفت: این کیوسک ها با هدف راهنمایی مسافران نوروزی که در ایام عید به اهواز سفر می کنند راه اندازی شده و افرادی که در این کیوسک […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از راه اندازی کیوسک های از من بپرس در سطح شهر اهواز به مناسبت فرارسیدن عید نوروز خبر داد.

وی گفت: این کیوسک ها با هدف راهنمایی مسافران نوروزی که در ایام عید به اهواز سفر می کنند راه اندازی شده و افرادی که در این کیوسک ها مستقر هستند به راهنمایی میهمانان نوروزی پرداخته و اقلامی را در اختیار آنها قرار می دهند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز همچنین گفت: این کیوسک ها در کلیه مناطق مستقر هستند و میهمانان نوروزی از هر کدام از ورودی های شهر اهواز وارد این شهر شوند می توانند با مراجعه به کیوسک های از من بپرس اطلاعات لازم را دریافت کرده و به مکانهای مورد نظر مراجعه کنند.

گفتنی است این کیوسک ها تا پایان عید نوروز در کلیه مناطق فعال هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار