اولین آبراهه علاج بخشی شده سد و نیروگاه دز آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 فروردین 1401 | 16:09 ب.ظ
اولین آبراهه علاج بخشی شده سد و نیروگاه دز آماده بهره برداری شد مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از آماده سازی اولین آبراهه علاج بخشی شده سد و نیروگاه دز خبر داد.

سید مهران اسدی با اعلام این خبر افزود؛ عملیات  علاج بخشی شیرهای کشاورزی سد دز با انجام عملیات بتن ریزی اطراف اولین مجموعه از شیرها و سازه فلزی مدفون در بتن تکمیل و با اجرای خطوط لوله های هیدرولیک، همفشارسازی و پیش راه اندازی سیستم های هیدرولیک و الکتریک، اولین آبراهه علاج بخشی شده در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰، آماده بهره برداری گردید. 

اسدی افزود: مقرر است پس از بهره برداری موفقیت آمیز از اولین آبراهه، دو مجرای دیگر نیز جهت انجام عملیات ساختمانی و نصب تجهیزات و تاسیسات جدید در اختیار این شرکت قرار گیرد.

شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان فعالیت هایی همچون نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، بهره برداری از نیروگاه های برق آبی کشور، کارهای ساختمانی سد و نیروگاه، پست های فشارقوی نیروگاه ها، عملیات ژئوتکنیک، حفاری و احیای زهکش ها و همچنین عملیات نصب و راه اندازی و اجرای خط لوله تأسیسات آب و فاضلاب را برعهده دارد.

این شرکت دارای گواهی صلاحیت رتبه یک نیرو، چهار آب، پنج تأسیسات و تجهیزات و پنج نفت و گاز بوده و گواهینامه ISO 9001:2008 را از موسسه IQNET اخذ کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار