استاندارد محصولات اکسین از نمونه های خارجی بالاتر است / راه اندازی طرح فولادسازی اولویت اول سال ۱۴۰۱ است

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 فروردین 1401 | 09:03 ق.ظ
استاندارد محصولات اکسین از نمونه های خارجی بالاتر است / راه اندازی طرح فولادسازی اولویت اول سال ۱۴۰۱ است چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران از فولاد اکسین و خط تولید آن با هدف توسعه همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌های دو طرفه در خصوص رفع نیازهای ان شرکت با استفاده از ورق های خاص API بازدید کرد. مهندس احمدی مدیر عامل شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران ضمن تبریک عید […]

چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران از فولاد اکسین و خط تولید آن با هدف توسعه همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌های دو طرفه در خصوص رفع نیازهای ان شرکت با استفاده از ورق های خاص API بازدید کرد.
مهندس احمدی مدیر عامل شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران ضمن تبریک عید نوروز و آغاز ماه رمضان گفت: حضور امروز ما در فولاد اکسین به دلیل نیازی که برای ورق های API و ورق های ترش داریم بوده، تا از کم و کیف تولید این ورقهای خاص مطلع باشیم و اقداماتی که برای تولید انها صورت می گیرد را از نزدیک شاهد باشیم.
احمدی افزود: قاعدتا هیئت مدیره و مدیر عامل و پرسنل و کارگران فولاداکسین زحمات زیادی کشیده اند تا خط تولید پیشرفته این شرکت با اقتدار سرپا باشد بنابراین خیالمان راحت است جنس و محصولی که به دست ما میرسد از استاندارد بالایی برخوردار است و حتی از نمونه خارجی بهتر و با کیفیت تر می باشد.
وی تصریح کرد: به عنوان صنعتگر با روئیت فضای تولیدی اکسین در سال جدید دلگرم تر شدیم تا به عنوان بخشی از بدنه صنعت نفت کشور به دنبال داخلی سازی و بومی سازی نیازهای خود با استفاده از تولید محصولات ایرانی باشیم.
این مدیر نفتی در پایان اشاره کرد: در سال ۱۴۰۱ ما پروژه های بسیار بزرگی داریم و ۱۹۰ هزار تن ورق API برای این پروژها نیاز داریم علاوه بر این ۱۶ و نیم میلیارد یورو پروژه پالایشگاهی تعریف کردیم که این نوید همکاری خوبی در بلندمدت با مجموعه فولاد اکسین و استفاده از محصولات متنوع آن خواهد بود.

در بخش دیگری از این بازدید مهندس آسیابان مدیرعامل فولاد اکسین ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و خوش آمد گویی به صنعتگران حوزه نفت گفت: خوشبختانه در ریلی که از دو سال پیش در فولاد اکسین ایجاد شده روند رو به رشدی را در بحث تولید و تنوع محصولات شاهد هستیم به طوری که در آغاز سال ۱۴۰۱ اماده ی همکاری همه جانبه با شرکتهای بزرگی از جمله شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران هستیم زیرا فلسفه وجودی فولاد اکسین رفع نیاز از صنعت نفت و گاز بوده بنابراین اکسین وظیفه خود می‌داند در پشت سر لوله سازها با تولید ورقهای استراتژیک حمایت خود را در راستای توسعه صنایع کشور اعلام دارد.
وی افزود: ارتقای کیفیت محصولات از اولویت های مهم ماست و مسیری را که در پیش گرفته ایم فراتر از رقابت و اصلاً قابل قیاس با محصولات خارجی نخواهند بود.
آسیابان اضافه کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است باید بتوانیم با دانش داخلی، و تولید بیشتر اشتغال زیادتری را در این بخش از کشور ایجاد کنیم.
این مدیر فولادی در پایان تصریح کرد: فولاد اکسین به عنوان سرباز صنعت فولاد و صنایع وابسته در سال ۱۴۰۱ به دنبال ایجاد اشتغال ۱۲۵٠ نفری با احداث پروژه فولاد سازی اکسین است و انشا الله در سه چهار ماه آینده با عنایتی که وزیر محترم کار رفاه و تامین اجتماعی دارند کلنگ آن زده می شود و بعد از ۳ سال به بهره‌برداری خواهد رسید به عبارت دیگر راه اندازی این طرح نقطه بسیار روشنی در صنعت کشور است و در خاص ترین و منحصر به فرد ترین نقاط صنعت کشور نیز نیاز به واردات نخواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار