نشست بررسی مشکلات آب و برق شهرستانهای مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 09:58 ق.ظ
نشست بررسی مشکلات آب و برق شهرستانهای مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا برگزار شد نشست بررسی مشکلات صنعت آب و برق شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به میزبانی فرمانداری و مدیریت توزیع برق شهرستان هفتکل برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تعویض سیم های مسی با کابل خودنگهدارشهرستان هفتکل، مزایای اجرای این طرح ها را تشریح کرد.

دکتر علی خدری گفت: اقدامات بسیار خوبی در سال ۱۴۰۰ در حوزه شبکه توزیع برق شهرستان هفتکل صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به استفاده از ۱۸ کیلومتر کابل خودنگهدار جهت تعویض با سیم های فرسوده، همچنین تعویض چراغ روشنایی فرسوده تمامی بلوارها و خیابان های اصلی با چراغ های LED و همچنین احداث یک کیلومتر شبکه روشنایی در ورودی این شهرستان اشاره کرد .

خدری با اشاره به برنامه های در دست اقدام شرکت توزیع برق خوزستان، افزود: به منظور حذف شبکه های فرسوده، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی واستاندارد سازی شبکه، پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار شهرستان هفتکل مطابق باچشم انداز تعیین شده به طول ۳۰ کیلومتر اجرا می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه بخش زیادی از مشکلات شبکه های فشارضعیف شهرستان هفتکل مرتفع می شود و تمام شبکه سیمی این شهرستان تا پایان سال به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

وی عنوان کرد: به جز تعویض سیم های فرسوده با کابل خود نگهدار، پروژه احداث شبکه روشنایی معابر در ورودی شهرستان ها و تعویض چراغ های فرسوده نیز از دیگر برنامه های شرکت توزیع برای شهرستان ها ی مسجدسلیمان، لالی،هفتکل واندیکا خواهد بود که لازم است تخصیص نقدینگی مورد نیاز از سوی نماینده مجلس و مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت نیرو پیگیری شود.

بر اساس این گزارش؛ در نشست مذکور، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت نیرو ، نماینده شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی، و مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و برق منطقه ای استان، و فرمانداران و مدیران آب و برق چهار شهرستان حضور داشتند که در پایان نماینده مجلس ،فرماندار، مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو ومسئولان شهرستان هفتکل از اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان  تقدیر به عمل آوردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار