شهردار اهواز: خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به مردم عرضه بداریم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 فروردین 1401 | 08:45 ق.ظ
شهردار اهواز: خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به مردم عرضه بداریم شهردار اهواز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از عید فطر ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که مدیران جهت زیبا سازی و بازسازی شهر قبل از عید نوروز کشیده اند، گفت: تلاش‌ها قابل تقدیر است ولی اینها کافی نیست و باید بیش از پیش در راستای رفاه شهروندان سعی و تلاش کرد. وی بیان کرد […]

شهردار اهواز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از عید فطر ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که مدیران جهت زیبا سازی و بازسازی شهر قبل از عید نوروز کشیده اند، گفت: تلاش‌ها قابل تقدیر است ولی اینها کافی نیست و باید بیش از پیش در راستای رفاه شهروندان سعی و تلاش کرد.

وی بیان کرد : با توجه به اهمیت عید سعید فطر در استان خوزستان و اهواز باید سعی داشته باشیم خدمات خودمان را با بهترین کیفیت ممکن به مردم عرضه بداریم و تدارکات ویژه ای جهت برگزاری این عید بزرگ مسلمانان در نظر بگیریم و نواقص را قبل از عید سعید فطر برطرف نماییم.

امینی گفت : مدیران مناطق باید در امر زیبا سازی شهر حساسیت نشان دهند تا خروجی عملکرد آنها رضایت مردم را در پی داشته باشد.

شهردار اهواز ادامه داد : برگزاری جلسات ستاد استقبال از عید سعید فطر نیز جهت رفع موانع و تسهیل کارها و برای عملکرد بهتر مناطق می باشد. شهرداران مناطق نیز باید کارها را با استفاده از ظرفیت موجود به بهترین نحو انجام بدهند.

امینی افزود: حلقه مفقوده شهرداری اهواز بحث نگهداری است. لذا برای این موضوع باید برنامه ریزی جدی صورت بگیرد.

وی گفت : ترمیم و رنگ آمیزی جداول و معابر یک آیتم بسیار مهم در موضوع شهری است و در واقع کت و شلوار شهر می باشد. رنگ آمیزی و نور پردازی از جمله امکاناتی است که می توان از آن در تغییر جلوه شهر استفاده کرد.

شهردار اهواز بیان کرد: باید تلاش کنیم باقی ادارات شهر وظایف خود را در ایام پیش رو انجام بدهند تا شهر جلوه ی بهتری داشته باشد.

امینی همچنین بر نظافت و پاک‌سازی شهر پیش از فرارسیدن عید سعید فطر و تکمیل اقدامات نوروزی از جمله ساخت و نصب المان های مرتبط با این ایام، فضاسازی شهری، لکه گیری جداول، روکش آسفالت، بحثهای خدماتی و فضای سبز، کفپوش گذاری پیاده روها و سایر کارهای عمرانی باقیمانده تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعاریف موجود می توان در کلیه کار های فرهنگی، ورزشی و عمومی شهرداری را وارد کار کرد و از آن بهره گرفت اما وظایف اصلی شهرداری نظافت و زیبایی شهر و بعد تسهیل عبور و مرور است که نباید از آن دور شویم.

شهردار اهواز ادامه داد: در روز هوای پاک باید فرصت را غنیمت بشماریم و به نهضت برداشت نخاله های ساختمانی با همکاری شرکت های صنعتی ادامه دهیم و البته که مهم تر از برداشت نخاله های ساختمانی جلوگیری از تکرار آن است که نظارت بیشتر، جدول کشی، نیوجرسی گزاری، مفروش سازی ، اصلاح شکل هندسی امکانات مورد نظر را طلب می کند.

امینی با اشاره به روزکارگر گفت: ما باید در این روز برنامه ی ویژه ای را جهت تقدیر از این عزیزان در نظر بگیریم و قدردان زحمات آنان باشیم.

گفتنی است این جلسه با حضور قائم مقام شهردار، مدیرکل حوزه دفتر شهردار، معاونین و مدیران مناطق هشتگانه و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تشکیل شد و کلیه مدیران گزارشی از اقدامات انجام شده به شهردار ارائه دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار