تقدیر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 20 فروردین 1401 | 11:26 ق.ظ
تقدیر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان دکتر اسماعیل قادری فر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور با ارسال لوح تقدیری به مدیریت تعاون روستایی خوزستان از سعید سپهر فر مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان خوزستان تقدیر کرد.

در این لوح تقدیر آمده است: جناب آقای سعید سپهر فر مسوول محترم روابط عمومی تعاون روستایی استان خوزستان تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی در به کارگیری روش های اثربخش ارتباطی و اطلاع رسانی از ظرفیت های شبکه تعاون در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ،انعکاس وظیفه شناسی و پژواک دانائی و تعهد شما به شمار می رود.
بدون تردید نتیجه چنین تلاش و کوششی به بار نشستن درخت امیدی خواهد بود که آینده ای روشن را نوید داده و نیل به آمال بزرگ ملی از طریق تفکر منطقی، اراده آهنین ، شجاعت و اخلاص در بخش کشاورزی را میسر می سازد.
با عنایت به بررسی های صورت گرفته از عملکرد کارکنان در سال جاری و به پاس خدمات ارزشمند شما در راستای پیشبرد ، ساماندهی و بهبود وضعیت روابط عمومی استان بدین وسیله از زحمات ارزنده و تلاش های بی وقفه جنابعالی تقدیر و تشکر به عمل می آید. امید است که در راستای رسیدن به اهداف والای توسعه بخش کشاورزی بیش از پیش موفق و موید باشید.
اسماعیل قادری فر

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار