سرپرست جدید اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 فروردین 1401 | 08:45 ق.ظ
سرپرست جدید اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، علی مطهر به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد. در حکم آقای مطهر آمده‌است: اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر […]

طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، علی مطهر به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد.

در حکم آقای مطهر آمده‌است:

اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه ،نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت،همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات، از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

لذا با توجه به تعهد، سوابق و توانمندی‌های جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب می‌گردید. لازم است با برنامه‌ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی خلاق و متعهد تدوین راهکارهای مناسب جهت بهینه‌سازی فرآیندهای اجرایی ارتقای کیفی خدمات توسعه عمرانی در تحقق اهداف سازمانی به‌ویژه مدیریت هوشمند سرمایه‌های سازمانی (اجتماعی انسانی و فیزیکی) و ارتقای سرزندگی شهر تلاش نمایید.

رعایت قانون نظم و مقررات

بهره‌وری در جذب، نگه‌داشت و ارتقاء سرمایه انسانی

تکریم بازنشستگان محترم

استقرار سامانه مدیریت سرمایه انسانی شهرداری

برگزاری نظام جبران خدمت

ارتقاء دانش کاربردی کارکنان و مدیران

حرکت جدی به سمت عدالت اداری

تقویت زمینه‌های رفاهی کارکنان

ازجمله موارد مورد تاکید در آن اداره‌کل می‌باشد.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌مندی از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکیدات امام راحل عظیم‌الشأن و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی‌وقفه به شهروندان موفق باشید

گفتنی است پیش از این حسین عبادی این سمت را بعهده داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار