۱۵ قطره گیر در تاسیسات شرکت آغاجاری نصب شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 فروردین 1401 | 09:01 ق.ظ
۱۵ قطره گیر در تاسیسات شرکت آغاجاری نصب شد رئیس عملیات بهره برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری از نصب ۱۵ قطره گیر در مسیر خطوط لوله گاز خروجی تفکیک گرهای نفت و گاز واحدهای بهره برداری خبر داد.  مهندس منوچهر قنواتی در این رابطه بیان کرد: این اقدام در راستای بهبود کیفی محصولات تولیدی و افزایش راندمان تفکیک گرهای نفت و گاز و همچنین کاهش […]

رئیس عملیات بهره برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری از نصب ۱۵ قطره گیر در مسیر خطوط لوله گاز خروجی تفکیک گرهای نفت و گاز واحدهای بهره برداری خبر داد.

 مهندس منوچهر قنواتی در این رابطه بیان کرد: این اقدام در راستای بهبود کیفی محصولات تولیدی و افزایش راندمان تفکیک گرهای نفت و گاز و همچنین کاهش آلودگی های زیست محیطی در تاسیسات صورت گرفت.

وی از دیگر مزایای نصب این قطره گیرها را تاثیر مطلوب بر تجهیزات واحدهای پایین دستی از جمله واحدهای گاز و گاز مایع و ایستگاههای تقویت فشار گاز و نیز پیشگیری از سوختن برش هایی از هیدروکربن های مایع همراه با گاز به مشعل بر شمرد.

رئیس عملیات بهره برداری شرکت آغاجاری افزود : نصب این قطره گیرها همزمان با انجام تعمیرات اساسی تجهیزات فرآورشی توسط اداره تعمیرات اساسی انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار