مدیر کل نوسازی، تحول اداری و توسعه خدمات الکترونیکی کشور: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در شهرداری اهواز در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 فروردین 1401 | 10:58 ق.ظ
مدیر کل نوسازی، تحول اداری و توسعه خدمات الکترونیکی کشور: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در شهرداری اهواز در حال پیگیری است  عباس کرکه آبادی مدیر کل نوسازی، تحول اداری و توسعه خدمات الکترونیکی کشور در جلسه ای با شهردار اهواز اظهار کرد: دو موضوع بسیار مهم تبدیل وضعیت ایثارگران و به کارگیری نیروهای شرکتی تحصیل کرده شاغل در پست های کارمندی در شهرداری اهواز در حال پیگیری است. وی افزود: این موضوع به صورت شبانه روزی […]

 عباس کرکه آبادی مدیر کل نوسازی، تحول اداری و توسعه خدمات الکترونیکی کشور در جلسه ای با شهردار اهواز اظهار کرد: دو موضوع بسیار مهم تبدیل وضعیت ایثارگران و به کارگیری نیروهای شرکتی تحصیل کرده شاغل در پست های کارمندی در شهرداری اهواز در حال پیگیری است.

وی افزود: این موضوع به صورت شبانه روزی و با جدیت کامل در حال انجام و امتیازبندی است تا با حصول نتیجه و دریافت مجوز احکام آنها صادر شود.

دکتر کرکه آبادی در خصوص تعداد افرادی که در این طرح، تبدیل وضعیت می شوند را توضیح داد و گفت: در هر دستگاه بر اساس سهمیه و پست های مصوب آنها انجام می شود به طور کلی تعداد نیروهایی که می توانند تبدیل وضعیت شوند معادل ده درصد قانونی ذیل ماده ۳۲ قانون خدمات کشوری است.

وی تاکید کرد: با طی کردن فرایندها و صدور مجور، اگر نظر گزینه به زودی انجام شود قطعا تا یک ماه آینده تبدیل وضعیت ها انجام خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار