دانه‌های روغنی کلزا در مسیر کارخانه‌های روغن کشی

تاریخ انتشار: شنبه 27 فروردین 1401 | 10:21 ق.ظ
دانه‌های روغنی کلزا در مسیر کارخانه‌های روغن کشی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: انتقال دانه‌های روغنی کلزا به کارخانه‌های مجاز روغن کشی در استان در حال انجام است.

امید جهان نژادیان با اشاره به آغاز خرید کلزا از ۲۰ فروردین ماه در شهرستان‌های شوش، جنوب کرخه، اندیمشک و بهبهان گفت: تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ تن از این دانه روغنی از کشاورزان تحویل گرفته شده است.

وی به آغاز خرید گندم از ۲۲ فروردین در شهرستان‌های هندیجان، ماهشهر و خرمشهر و خریداری ۲۲ هزار تن محصول از کشاورزان اشاره کرد و افزود: میزان گندم خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده و حمل آن‌ها از گندمزار‌ها تا سیلو‌ها در حال انجام است.

جهان نژادیان می‌گوید: اگرچه فرآیند پرداخت مطالبه‌های کشاورزان از روز‌های نخست آغاز شده است، اما با برنامه ریزی‌های انجام شده در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی خوزستان، از امروز ارائه اصلاحات خرید به بانک کشاورزی، پرداخت‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پایان گفت: از کشاورزان خواهشمندیم محصولات را به موقع و با هماهنگی مراکز خدمات کشاورزی برداشت کرده و از برداشت زودهنگام و دیرهنگام خودداری کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: کشاورزان حتما کلزا و گندم تولیدی خود را به مراکز دولتی تحویل دهند و در کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان اقتصادی از این محصولات ارزشمند که در نهایت در سفره هم استانی‌ها قرار می‌گیرند، ما را یاری دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار