حواله «صمت» به شکرستان ایران؛

کام ایران از شکرِ خوزستان شیرین شد

تاریخ انتشار: شنبه 27 فروردین 1401 | 20:33 ب.ظ
کام ایران از شکرِ خوزستان شیرین شد این روزها تردّد تریلی‌ها به واحدهای نیشکری برای بارگیری شکر دوچندان شده؛ رانندگانی با زبان‌ و گویش‌های مختلف؛ از آذری تا مازَنی، با حواله «صَمت» به سمتِ شکرستان ایران می‌آیند.

اینجا، خستگی معنا ندارد و همت کارگران، جلوه‌گاه بی‌بدیلِ عشق و غیرت شده است.

اینجا سخن، از گفتن، باز می‌مانَد و کلمات، دیگر یارایِ توصیف نیست؛ وصفِ کارگرانی که خوزستان را میدانِ همت خود کرده‌ و این خاکِ بخشنده را با اراده‌ای پولادین سرسبز کرده‌اند.

حالا هم پایانِ فصلِ برداشت، آغازِ دوباره‌ی جهادی دیگر است تا با تصفیه شکر و بارگیری آن، کام ایران از شکرِ خوزستان شیرین شود.

این روزها تردّد تریلی‌ها به واحدهای نیشکری برای بارگیری شکر دوچندان شده؛ رانندگانی با زبان‌ و گویش‌های مختلف؛ از آذری تا مازَنی، با حواله «صَمت» به سمتِ شکرستان ایران می‌آیند.

بارگیری و توزیع این شکر، بر اساس نظر «صمت» و حواله‌های صادر شده از سوی این سازمان است و توسعه نیشکر هم به گفته دکتر ناصری مدیرعامل این شرکت، شرایط را برای تولید و بارگیری سریع، فراهم کرده و شبانه روز فعالیت می‌کنند تا رانندگان در کمترین زمان با یک بارگیری بموقع، به مقصد برسند.

مقصد این رانندگان، هم شهرهای خوزستان است و هم استان‌های مختلف. ردیفِ تریلی‌ها با رانندگانی چشم در چشم جاده، شهرها را یکی پس از دیگری طی می‌کنند تا نغمه شیرینی و حماسه مردان نیشکر در جای جای ایران جاری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار