دیدار مسئول بسیج رسانه استان با جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) استان دیدار و گفتگو کردند

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 فروردین 1401 | 00:51 ق.ظ
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) استان دیدار و گفتگو کردند در این دیدار ، سردارپاسدار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه استان بر اثرگذار بودن رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز رسانه هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است. وی با تقدیر از زحمات مجموعه بسیج رسانه استان با اشاره بر توجه بیشتر به رسانه در […]

در این دیدار ، سردارپاسدار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه استان بر اثرگذار بودن رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز رسانه هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه بسیج رسانه استان با اشاره بر توجه بیشتر به رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌های مبتنی بر دوران حاضر ‌بیان کرد؛ جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت ها ، تشکیل جبهه واحد رسانه، تقویت رسانه ها سرکشی از رسانه ها ، تجلیل از خبرنگاران برتر، حضور رسانه ها در همه عرصه های انقلاب ، همدلی و وفاق همه نیروهای ارزشی رسانه برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم و باید اولویت بسیج رسانه باشد.

سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های انجام شده و پشتیبانی فرماندهی سپاه از مجموعه بسیج رسانه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.
در این نشست در خصوص فعالیت‌های بسیج رسانه و اهمیت آن در جامعه امروز بحث و تبادل نظر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار