افزایش ایمنی خطوط لوله نفت و گاز مارون با احداث ساپورت‌های بتنی

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردین 1401 | 11:34 ق.ظ
افزایش ایمنی خطوط لوله نفت و گاز مارون با احداث ساپورت‌های بتنی مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از اجرای یک  پروژه بزرگ با ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در راستای افزایش ایمنی شبکه خطوط لوله این شرکت از طریق نصب ساپورت‌های بتنی خبر داد.  مهندس منصور ترکمان اسدی ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تاکید بر نگرش آینده نگر با هدف پیشگیری […]

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از اجرای یک  پروژه بزرگ با ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در راستای افزایش ایمنی شبکه خطوط لوله این شرکت از طریق نصب ساپورت‌های بتنی خبر داد.

 مهندس منصور ترکمان اسدی ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تاکید بر نگرش آینده نگر با هدف پیشگیری و حذف ریسک نشت آلاینده‌ها یا انفجار و آتش سوزی در خطوط لوله شرکت، گفت: ایمنی خطوط تضمین کننده جان همجواران تاسیسات و کارکنان شرکت علاوه بر تولید پایدار نفت خام در چرخه اقتصادی کشور است، بنابراین ایمن سازی از طریق ایجاد فاصله ی استاندارد بین خطوط  و زمین با نصب ساپورت های بتنی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استحکام بالا و جلوگیری از خوردگی خطوط لوله را می‌توان از اهم ویژگی‌های این ساپورت‌ها برشمرد که به صورت کاملا علمی و با نظارت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ساخته و نصب می شوند.

مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون نصب ساپورت زیر خط لوله ۱۲ اینچ جدید شادگان، حدفاصل مجتمع های صنعتی شماره ۳ و ۴ این شرکت به طول ۱۷ کیلومتر را اولین گام در اجرای پروژه دانست و یادآور شد: این خط با دبی حدود ۵۰ هزار بشکه در روز یکی از مهمترین خطوط انتقال شرکت به شمار می آید که تا کنون ۲ کیلومتر از آن به ساپورت‌های بتنی مجهز شده است.

وی در پایان تاکید کرد که علیرغم ایمن بودن خطوط لوله شرکت، همجواران محترم از نزدیک شدن به خطوط و انجام هر گونه فعالیت اجتناب نمایند تا موجبات بروز حوادث ناگوار فراهم نشود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار