افزایش ظرفیت دفع فاضلاب کوی ملاشیه اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردین 1401 | 09:36 ق.ظ
افزایش ظرفیت دفع فاضلاب کوی ملاشیه اهواز مدیر آب و فاضلاب اهواز از افزایش ظرفیت دفع فاضلاب کوی ملاشیه خبر داد. سعید دشتی‌زاده با اشاره به احداث و راه‌اندازی ایستگاه جدید پمپاژ فاضلاب در منطقه راشدیه کوی ملاشیه اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت دفع فاضلاب کوی ملاشیه، یک ایستگاه جدید پمپاژ فاضلاب را در منطقه راشدیه احداث و راه‌اندازی کردیم تا در […]

مدیر آب و فاضلاب اهواز از افزایش ظرفیت دفع فاضلاب کوی ملاشیه خبر داد.

سعید دشتی‌زاده با اشاره به احداث و راه‌اندازی ایستگاه جدید پمپاژ فاضلاب در منطقه راشدیه کوی ملاشیه اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت دفع فاضلاب کوی ملاشیه، یک ایستگاه جدید پمپاژ فاضلاب را در منطقه راشدیه احداث و راه‌اندازی کردیم تا در آینده ثقل فاضلاب به سوی آن هدایت شده و در فصل بارندگی با مشکلی مواجه نباشیم.

وی افزود: اکنون با اتصال ایستگاه پمپاژ جدید به ایستگاه پمپاژ قدیم و ایجاد یک سه راهی، فاضلاب این منطقه با دبی بیشتر و ظرفیت بالاتری به خروجی کوی ملاشیه منتقل می‌شود تا خللی در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

دشتی‌زاده با اشاره به اتمام اتصال دو ایستگاه پمپاژ طی ۳ روز آینده گفت: فاصله بین دو ایستگاه، ۵۳۰ متر است که ۴۰۰ متر آن با بکارگیری لوله ۴۰۰م.م پلی‌اتیلن تک جداره انجام شده و ۱۳۰ متر باقیمانده تا ۳ روز دیگر اجرایی می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب اهواز خاطرنشان کرد: پروژه یادشده و پروژه‌های تعریف شده‌ دیگر برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم شریف منطقه و در راستای حل مشکلات آن‌ها خبرداد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار