مطالبات گندمکاران پرداخت شد / تقدیر معاون وزیر از کشاورزان

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 آبان 1397 | 08:03 ق.ظ
مطالبات گندمکاران پرداخت شد / تقدیر معاون وزیر از کشاورزان مطالبات گندمکاران کامل پرداخت شد.

مطالبات گندمکاران کامل پرداخت شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت کامل و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکاران خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده اعلام کرد: با پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه های ذی ربط،آخرین بخش از مطالبات گندمکاران امروز به حساب آنان واریز و طلب کشاورزان گندمکار به طور کامل تسویه شد.

وی با اشاره به این که امسال ۹.۵ میلیون تن گندم به ارزش ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است،تصریح کرد:ایران برای سومین سال پیاپی نیازی به واردات گندم ندارد و وضعیت ذخایر این کالای استراتژیک که غذای اصلی سفره مردم می باشد در سیلوهای کشور بسیار مطلوب است.

بخشنده با بیان این که در سال زراعی جاری برای کشت گندم نزدیک به ۶ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی برنامه ریزی و نهاده های تولید تامین و تدارک شده و همچنین هماهنگی های لازم با عوامل اجرایی به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بزودی در شورای اقتصاد تصویب و اعلام می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تقدیر از تلاش کشاورزان در استمرار تولید اظهار امیدواری کرد با کشت گندم بر اساس برنامه ابلاغی،سال آینده نیز کشور از واردات گندم بی نیاز شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار