خرید گندم در خوزستان به ۲۱۰ هزار تن رسید

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 11:55 ق.ظ
خرید گندم در خوزستان به ۲۱۰ هزار تن رسید مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خریداری ۲۱۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد. امید جهان نژادیان اظهار کرد: با سرعت گرفتن برداشت در مناطق مرکزی استان روزانه میزان قابل توجهی از گندم مازاد بر مصرف کشاورزان وارد مراکز خرید می‌شود و مراجعه کشاورزان به مراکز خرید افزایش یافته است. […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خریداری ۲۱۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان اظهار کرد: با سرعت گرفتن برداشت در مناطق مرکزی استان روزانه میزان قابل توجهی از گندم مازاد بر مصرف کشاورزان وارد مراکز خرید می‌شود و مراجعه کشاورزان به مراکز خرید افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۰۶ مرکز خرید گندم در سراسر استان آمادگی لازم جهت ارائه خدمات و دریافت محمولات کشاورزان را دارند که از این تعداد در ۳۹ مرکز با دارا بودن سیلوهای استاندارد ذخیره‌سازی، توانایی دریافت محمولات کشاورزان با سرعت و دقت بیشتری فراهم شده است.

جهان نژادیان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تشویق آن دسته از کشاورزانی که در طرح کشت قراردادی شرکت کردند مبلغ ۴۰ تومان نیز به ازای هر کیلوگرم گندم در صورت تحویل محمولاتشان به سیلوهای استاندارد و کارخانجات آردسازی پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: مبلغ کمک هزینه کرایه حمل به صورت مستقیم در رسید کشاورزان ثبت و همراه با مبلغ مشخص شده فروش گندم به حساب آنان واریز خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خریداری تاکنون ۲۱۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبرداد و با تشریح عملیات خرید گندم در مراکز خرید گفت: همزمان با ورود کشاورزان به مراکز خرید مباشر به سرعت عملیات خروج گندم و انتقال آن به سیلوهای استاندارد در حال انجام است و تاکنون در خصوص عدم تحویل محمولات کشاورزان هیچگونه گزارشی صورت نگرفته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار