جلوگیری از خروج علوفه دامی از استان جهت جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان به دامداران و عشایر استان

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 09:31 ق.ظ
جلوگیری از خروج علوفه دامی از استان جهت جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان به دامداران و عشایر استان آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: خروج علوفه دامی از استان در این شرایط سخت و ورود دلالانی که از این شرایط سوءاستفاده می کنند، قیمت این کالا را افزایش می دهد که این مساله باعث وارد کردن ضرر و زیان به دامداران و عشایر می شود.

دکتر آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ گفت: به پلیس راهور و راه و فرمانداران طی نامه ای ابلاغ شده است که از خروج کاه و کلش به استان های دیگر جلوگیری نمایند.
آقا رضا فتوحی بیان کرد: با توجه به خشکسالی موجود و کاهش تولید برخی محصولات کشاورزی و دیم و کمبود علوفه در این شرایط برای تامین خوراک دام دامداران در استان این دستور داده شده است.
وی گفت: خروج علوفه دامی از استان در این شرایط سخت و ورود دلالانی که از این شرایط سو استفاده می کنند قیمت این کالا را افزایش می دهد که باعث وارد کردن ضرر و زیان به دامداران و عشایر می شود.
فتوحی بیان کرد: خوزستان از جمله استان هایی است که صنعت دامداری گسترده ای دارد و نیازمند خوراک و علوفه دامی است به همین منظور برای حمایت از تولید کنندگان در این صنعت و جلوگیری از تنش در بازار گوشت قرمز باید از خروج علوفه دامی از استان جلوگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار داشت: از تمامی دستگاه ها و مدیران مربوطه خواستاریم که همکاری لازم را داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار