نگاه دولت فعلی به شهر مسجدسلیمان مثبت و پیشرو است/در دوره‌های گذشته به این شهر کم‌توجهی شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 | 12:12 ب.ظ
نگاه دولت فعلی به شهر مسجدسلیمان مثبت و پیشرو است/در دوره‌های گذشته به این شهر کم‌توجهی شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در دوره‌های گذشته نگاه مثبتی به شهر مسجدسلیمان وجود نداشت و کم توجهی صورت گرفته‌ بود، اما در دولت فعلی نگاه مثبت و پیشرویی درخصوص این شهر وجود دارد. در بازدید مهندس دانشی و هیئت همراه از مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که عصر چهارشنبه (۷ […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در دوره‌های گذشته نگاه مثبتی به شهر مسجدسلیمان وجود نداشت و کم توجهی صورت گرفته‌ بود، اما در دولت فعلی نگاه مثبت و پیشرویی درخصوص این شهر وجود دارد.

در بازدید مهندس دانشی و هیئت همراه از مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که عصر چهارشنبه (۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) با هدف ارزیابی فنی و پیشبرد عملیات تولید صورت گرفت بر تلاش برای برطرف کردن چالش‌های این شرکت تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از بازدید از واحد بهره برداری هفت شهیدان و اطلاع از آخرین وضعیت این واحد، از برخی مناطق شهر مسجدسلیمان از جمله سی.برنج و نفتون نیز بازدید به عمل آورد.

مهندس دانشی سپس در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیران ارشد این شرکت شرکت کرد و پیرامون مهمترین چالش‌ها و تنگناهای این شرکت بحث و تبادل نظر کردند.

وی گفت: گستردگی جغرافیایی، وجود میادین و مخازن متعدد و پراکندگی آنها در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اگرچه پیچیدگی و سختی خاص خود را دارد اما می‌تواند به عنوان یک فرصت طلایی در راستای ایجاد اشتغال و تحول محسوب شود.

مهندس دانشی افزود: در دوره های گذشته به مسجدسلیمان کم‌توجهی شده اما نگاه این دولت مثبت و پیشرو است که باید این نگاه را عملی و به منصه ظهور رساند.

در ادامه مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مهمترین مشکلات این شرکت را بیان کرد و سایر مدیران و روسای این شرکت نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص رفع مشکلات مطرح کردند.

 

شایان ذکر است کارکنان عملیاتی واحد بهره برداری هفت شهیدان در یک فضایی کاملا صمیمی و صریح، بدون واسطه مهمترین دغدغه‌های خود را با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در میان گذاشتند و مهندس دانشی نیز پس از شنیدن تمام صحبت­ها، بر پیگیری خواسته های آنان تاکید کرد و به منظور ایجاد تحول در سازمان و نشاط و کارایی محیط کار، خواستار ارائه طرح­ها و ایده های خلاق از سوی آنان شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار