طی بیانیه انجام شد؛

دعوت بسیج رسانه استان خوزستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 | 12:39 ب.ظ
دعوت بسیج رسانه استان خوزستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در بیانیه ای عموم مردم به ویژه بسیجیان این قشر را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند. *امام خمینی ره: اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود.* روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام(ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و […]

سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در بیانیه ای عموم مردم به ویژه بسیجیان این قشر را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

*امام خمینی ره: اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود.*

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام(ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می لرزد.

بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس، باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مرگ صهیونیست غاصب فرا می رسد و بار دیگر آسایش و خواب راحت از استکبار جهانی سلب خواهد شد.
ما اصحاب رسانه ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین؛ اعتقاد داریم بفضل الهی و با ایستادگی و مقاومت همه آزادی خواهان جهان، رژیم کودک کُش صهیونیستی در آینده ای نزدیک از صفحه روزگار محو خواهد شد.

و ما اصحاب رسانه یک بار دیگر در روز جهانی قدس همگام با مردم زمان شناس وبصیر استان خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار