طی حکمی از سوی استاندار خوزستان؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب شد

تاریخ انتشار: شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 12:53 ب.ظ
طی حکمی از سوی استاندار خوزستان؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب شد استاندار خوزستان طی حکمی رضا قزلباش را به سمت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب کرد. صادق خلیلیان رضا قزلباش را به سمت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب کرد. محمد خانچی در این برنامه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی پست ها و مسئولیت ها مانند سنگر است و این پست ها […]

استاندار خوزستان طی حکمی رضا قزلباش را به سمت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب کرد.
صادق خلیلیان رضا قزلباش را به سمت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب کرد.

محمد خانچی در این برنامه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی پست ها و مسئولیت ها مانند سنگر است و این پست ها در حال جابجایی میان افراد هستند.

وی افزود: امروز به پاس تقدیر و تشکر از زحمات برادر شلیش پور هستیم که مدتی مسئولیت سازمان همیاری شهرداری ها را بر عهده داشت، در این مدت برنامه هایی در دست اقدام داشتند، با نگاهی متفاوت نسبت به سازمان همیاری ورود کرده و منشا خیر و برکاتی بودند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: نقش سازمان همیاری شهرداری ها جایگاه خاصی است که در تقویت و پشتیبانی شهرداری ها می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: از آقای قزلباش که سابقه کار در حوزه فرمانداری ها و شهرداری ها دارند انتظار داریم که نهایت همکاری را داشته باشند تا این روند و فرایندی که شروع شده با برنامه ریزی خوبی ادامه پیدا کند و به نقطه مطلوبی برسد.

خانچی بیان کرد: آقای قزلباش از پرسنل خوب مجموعه استانداری که در مجموعه فرمانداری ها و شهرداری ها کار کردند و نسبت به هر دو فضا آشنایی دارند قبول مسئولیت کردند که برای وی آروزی موفقیت داریم.

گفتنی است پیش از این یعقوب شیلیش پور ریاست این سازمان را بر عهده داشت.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای رضا قزلباش

سلام علیکم

با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان – سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و پیگیری سیاست های دولت مردمی موفق و موید باشید.

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار