پیام تبریک مدیرعامل شرکت رستاک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 | 12:42 ب.ظ
پیام تبریک مدیرعامل شرکت رستاک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر عید سعید فطر، جشن بزرگ بندگان مخلص با تقوا و‌ پرهیزکار است حسین صادقی مدیرعامل شرکت رستاک زلال کیمیا، در پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به تلاشگران حوزه صنعت و مردم شریف ‌خدا جو استان خوزستان تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ […]

عید سعید فطر، جشن بزرگ بندگان مخلص با تقوا و‌ پرهیزکار است

حسین صادقی مدیرعامل شرکت رستاک زلال کیمیا، در پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به تلاشگران حوزه صنعت و مردم شریف ‌خدا جو استان خوزستان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَهِ 

🖊سپاس و ستایش خداوند رحمان و رحیم را که توفیق نزدیکی به بارگاه هستی بخش اش را در ماه مبارک رمضان در تقدیرمان مقدر و فرصتی فراهم نمود تا با روزه‌داری در ماه مبارک رمضان و در روزها و شب های قدرش بار دیگر با یاری از درگاه پر مهر و محبت بی نهایتش به آرامش وصف ناشدنی و بی کران الهی دست یابیم.

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می نشیند و بال میگشاید. عید فطر جشن بزرگ بندگان مخلصی است که با تقوی و پرهیزکاری در ماه پر برکت رمضان به جهاد با نفس خود پرداخته و روح و جان خود را در چشمهء بی پایان معرفت الهی مصفا می سازند.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه شما همکاران ارجمند در شرکت رستاک زلال کیمیا، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

حسین صادقی
مدیر عامل شرکت رستاک زلال کیمیا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار