امروز، آغاز امتحانات داخلی مدارس خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 | 10:07 ق.ظ
امروز، آغاز امتحانات داخلی مدارس خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز امتحانات داخلی مدارس از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد با اشاره به پایان آموزش در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: با توجه به نظر استانداری، وضعیت آب و هوایی استان خوزستان و دیگر مسائل، در جلسه‌ای که با معاونین برگزار شد مقرر شد که از ۱۸ اردیبهشت‌ماه تا پایان ماه آزمون‌های داخلی برگزار شود. از اول خردادماه نیز آزمون‌های سراسری برگزار می‌شوند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه سال تحصیلی رسما به پایان رسیده است، گفت: برخی مدارس ابتدایی جدول زمان‌بندی داده‌اند که ابلاغیه‌ای از طرف بازرسی ارسال شد و اعلام شد که سال‌ها است در مقطع ابتدایی به جز پایه ششم چیزی به نام امتحان با قلم و کاغذ نداریم و آزمون‌های این مقطع، توصیفی است.

وی عنوان کرد: اگر مدرسه‌ای در مقطع ابتدایی نیاز به اتمام کتاب و برگزاری کلاس‌های تقویتی داشته باشد می‌تواند تا پایان اردیبهشت‌ماه کلاس‌های خود را برگزار کند؛ برای این دسته از مدارس پایان اردیبهشت‌ماه پایان سال تحصیلی خواهد بود. البته پایه ششم، برنامه زمان‌بندی امتحانی دارد.

حمیدی‌نژاد یادآور شد: بنابراین مدارس ابتدایی که به دلیل تعطیلات اخیر نتوانسته‌اند سال تحصیلی را به پایان برسانند با هماهنگی مدیریت مدرسه با اداره آموزش و پرورش به صورت محدود تا موعد مشخص می‌توانند کلاس جبرانی را برگزار کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار