مدیرعامل نیروگاه:

نیروگاه رامین اهواز ۳۵ درصد برق خوزستان را تامین می‌کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 | 10:47 ق.ظ
نیروگاه رامین اهواز ۳۵ درصد برق خوزستان را تامین می‌کند مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از انجام مراحل پایانی تعمیرات دوره‌ای در این نیروگاه برای افزایش تولید برق و استقبال از گرمای خوزستان خبر داد.
خلیل محمدی، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه تولید شد و پیش بینی می‌شود با تلاش‌های انجام شده، امسال میزان تولید برق در نیروگاه رامین اهواز افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط جوی حاکم بر کشور و کاهش چشمگیر ذخیره آب در پشت سدها افزود: نیروگاه‌های برق آبی نمی‌توانند با همه توان و قدرت در خدمت شبکه سراسری برق باشند.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با توجه به این شرایط مسئولیت نیروگاه‌های حرارتی و گازی کشور و استان برای تولید برق و حفظ شرایط مطلوب در این زمینه بیش از گذشته است و امیدواریم بتوانیم شراط مطلوبی را تجربه کنیم.

محمدی تصریح کرد: تعمیرات دوره‌ای واحدهای تولیدی نیروگاه رامین اهواز به منظور آمادگی برای تولید برق بیشتر در فصل تابستان و پیشگیری از قطع برق و بروز مشکلات برای مردم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نیروگاه رامین اهواز ۳۵ درصد برق خوزستان را تامین می‌کند، ادامه داد: هم اکنون واحد شماره ۳ نیروگاه رامین اهواز در حال تعمیر اساسی است و مراحل نهایی را سپری می‌کند و روزهای آینده وارد مدار تولید خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار