شهردار اهواز تاکید کرد: لزوم افزایش سرعت توسعه و آبادانی در شهر

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 | 08:46 ق.ظ
شهردار اهواز تاکید کرد: لزوم افزایش سرعت توسعه و آبادانی در شهر رضا امینی شهردار اهواز ظهر امروز در پنجاهمین جلسه شورای شهر که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، عنوان کرد: شهروندان انتظار دارند زمانی که شرکت های بزرگ نفتی در شهرشان مستقر شده اند از مزایای این حضور بهره ببرند و این یک خواسته بر حق است. وی افزود: خوشبختانه اکنون می توان با […]

رضا امینی شهردار اهواز ظهر امروز در پنجاهمین جلسه شورای شهر که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، عنوان کرد: شهروندان انتظار دارند زمانی که شرکت های بزرگ نفتی در شهرشان مستقر شده اند از مزایای این حضور بهره ببرند و این یک خواسته بر حق است.

وی افزود: خوشبختانه اکنون می توان با همکاری شورای شهر همدل و همراه و همچنین یک مجموعه مدیریت شهری که نگاه توسعه محور دارند، فعالیت های توسعه ای را پیش ببریم.

شهردار اهواز اظهار کرد: هم اکنون نگاه مدیریتی در مجموعه نفت نیز نسبت به توسعه شهری متفاوت است و در این خصوص احساس مسئولیت بیشتری وجود دارد.

امینی با بیان اینکه در این زمان ضرورت های شهری کاملا مشخص شده اما دغدغه هایی وجود دارد، گفت: ما باید تلاش کنیم تا از ظرفیت های شهر بیشترین میزان بهره را ببریم. چرا باید این شهر در هر موضوعی زبانزد خاص و عام در کشور باشد اما در برخی حوزه های زیرساختی مشکلات فراوانی وجود داشته باشد. تنها می توان بخشی از مشکلات موجود را به اقلیم این استان و شهر مرتبط دانست.

وی با اشاره به پتانسیل های استان خوزستان گفت: متاسفانه پس از جنگ تحمیلی هم به این استان کمتر پرداخته شد. همین مسئله نارسایی های بسیاری را در منطقه ایجاد کرده است. ما باید به دنبال این باشیم تا سرعت رشد و توسعه در این شهر و استان را افزایش دهیم.

امینی تصریح کرد: ما باید به دنبال جبران گذشته باشیم و با یک نگاه تعاملی خدمات رسانی به مردم این استان را در دستور کار خود قرار دهیم و در چارچوب قوانین سرمایه ها را افزایش و به سمت و سوی آبادانی شهر برویم.

شهردار اهواز گفت: ما در این دوره از شهرداری به جای افزودن نیروهای مازاد به دنبال سرمایه گذاری بر روی نیروی مستعد در مجموعه هستیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه مشکلات شهر اهواز به قدری زیاد است که اولویت بندی برای پروژه ها بسیار دشوار است. اما خوشبختانه بر اساس برنامه شهرداری و شورا و یک صدا و هم دل به پیش خواهیم رفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار