کشف ۶۷ تُن کالای اساسی احتکار شده در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 | 10:01 ق.ظ
کشف ۶۷ تُن کالای اساسی احتکار شده در خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: حدود ۴۸ تن روغن خوراکی، ۹ تن آرد و ۱۰ تن ماکارونی احتکار شده در سه روز گذشته در استان کشف شد.

صادق جعفری چگنی گفت: در راستای مقابله با فساد و با همکاری اطلاعات سپاه و دادسرا‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، ایذه و آبادان، طی سه روز گذشته ۴۸ تن روغن خوراکی، ۱۰ تن ماکارونی و ۹ تن آرد که توسط افراد سودجو احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

او با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالا‌های اساسی، گفت: ۹ تن از این روغن‌ها در اهواز، ۱۴ تن در آبادان، ۱۰ تن در باغملک، هشت تن در ایذه و هفت تن در دزفول و همچنین ۱۰ تن ماکارونی در باغملک و ۹ تن آرد نیز در بهبهان کشف شده است و پرونده‌های آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان می‌گوید: ضمن برخورد قانونی توسط مرجع ذی‌صلاح و تقاضای اشد مجازات برای متهمان، تمامی اقلام خوراکی کشف شده جهت توزیع عادلانه در اختیار اداره صمت استان قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: مقابله با محتکران، گرانفروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این متخلفان و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، با اشد مجازات برخورد می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار