حضور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و مدیران ارشد در نمایشگاه صنعت نفت تهران

تاریخ انتشار: شنبه 24 اردیبهشت 1401 | 09:08 ق.ظ
حضور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و مدیران ارشد در نمایشگاه صنعت نفت تهران مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب به همراه تنی چند از مدیران عامل شرکت های بهره بردار تابع این شرکت از غرفه های شرکت های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.  مهندس علیرضا دانشی ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکتهای برتر دانش بنیان و سازندگان […]

مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب به همراه تنی چند از مدیران عامل شرکت های بهره بردار تابع این شرکت از غرفه های شرکت های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.

 مهندس علیرضا دانشی ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکتهای برتر دانش بنیان و سازندگان توانمند کشورمان در این نمایشگاه گفت: بستری مناسب ایجاد شده است تا در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین زمینه همکاری های بیشتر فراهم آید تا با تسهیم دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری های نوین، تولید پایدار را در راستای دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت تحقق بخشیم.

وی افزود: حمایت از طرح ها و پیشنهادات شرکت های دانش بنیان بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد داشت چراکه رسیدن به جایگاه کنونی و خواتکایی موجود، نتیجه تعامل خوب بین مناطق نفتخیز جنوب و بخش دانشگاهی، دانش بنیان و فعالان عرصه ی ساخت داخل است.

شایان ذکر است در این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از یک هزار و ۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.

انعقاد چند قرارداد همکاری و تفاهمنامه، برگزاری نشست های تخصصی با سازندگان و شرکت های دانش بنیان علاوه بر بازدید مهندس دانشی از دستاوردهای شرکت های حاضر از اهم برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب در این نمایشگاه هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار