امضای تفاهم نامه استفاده از دو مجموعه فراورش سیار در مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 09:21 ق.ظ
امضای تفاهم نامه استفاده از دو مجموعه فراورش سیار در مناطق نفتخیز جنوب شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انعقاد تفاهم­نامه ای به ارزش ۴۹۵ میلیارد ریال، دو مجموعه فراورش سیار (MOT) ساخت داخل برای استفاده در عملیات تولید را به کار می‌­گیرد. هدف از انعقاد این تفاهم­نامه، جلوگیری از سوزاندن نفت چاه‌های تحت راهبری شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مسجدسلیمان می باشد. مدت پیمان […]

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انعقاد تفاهم­نامه ای به ارزش ۴۹۵ میلیارد ریال، دو مجموعه فراورش سیار (MOT) ساخت داخل برای استفاده در عملیات تولید را به کار می‌­گیرد.

هدف از انعقاد این تفاهم­نامه، جلوگیری از سوزاندن نفت چاه‌های تحت راهبری شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مسجدسلیمان می باشد.

مدت پیمان این دو مجموعه فراورش سیار ۳۰ ماه است که با شرکت صنایع نفت امین سازه سورنا به امضا رسید.

 مراسم امضا این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر امور فنی و رئیس امور حقوقی و قراردادهای این شرکت و مدیرعامل شرکت صنایع نفت امین سازه سورنا در روز شنبه (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در محل غرفه شرکت ملی نفت برگزار شد.

از MOT به منظور جلوگیری از سوزاندن نفت حاصل پس از عملیات تمیزکاری، راه اندازی، نگهداری و بازسازی چاه های نفت و یا پرهیزی از رهاسازی نفت آلوده در محیط زیست و حوضچه ها استفاده می شود.

 

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار