شهردار اهواز: همه تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری بهبود شرایط زندگی برای شهروندان اهوازی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 | 08:55 ق.ظ
شهردار اهواز: همه تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری بهبود شرایط زندگی برای شهروندان اهوازی است رضا امینی شامگاه سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در بازدید از سازمان عمران شهرداری اهواز اظهار کرد: کارخانه اسفالت در دو خط تولید آسفالت داشته اما متاسفانه به مدت ۴ سال یکی از این خطوط به علت مسائل فنی از رده خارج شده بود. وی افزود: ظرفیت تولید خط اصلی این سازمان یکصد و ۶۰ تن […]

رضا امینی شامگاه سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در بازدید از سازمان عمران شهرداری اهواز اظهار کرد: کارخانه اسفالت در دو خط تولید آسفالت داشته اما متاسفانه به مدت ۴ سال یکی از این خطوط به علت مسائل فنی از رده خارج شده بود.

وی افزود: ظرفیت تولید خط اصلی این سازمان یکصد و ۶۰ تن در هر ساعت است این میزان بسته به درخواست شهرداری های مناطق و شهرهای اطراف اهواز می تواند متفاوت باشد.

شهردار اهواز اضافه کرد: دومین خط تولید آسفالت نیز با تلاش شبانه روزی واحد فنی سازمان عمران در حال راه اندازی است، این اتفاق سبب افزایش کیفیت و بهره وری بیشتر در تولید و اجرای عملیات آسفالت خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان عمران در سه ماه گذشته نزدیک به ۲۵ هزار تولید آسفالت تولید کرده و بیش از دویست و ۲۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت به دو صورت لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده است، با وضعیت آسفالت معابر اهواز به دنبال افزایش سرمایه گذاری در تولید آسفالت، خرید و مصالح هستیم تا با اجرای بیشتر عملیات آسفالت، رضایت مندی شهروندان شریف اهوازی کسب شود

امینی ادامه داد: این روزها به هرمحله ای که می رویم آسفالت اولویت اول ساکنین است، همه تلاش ما در مدیریت شهری این است که شرایط بهتری را برای زندگی شهروندان اهوازی فراهم کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار